سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

امضاء سه سند همکاری بین اتاق بازرگانی آبادان و کوالالامپور

سه سند همکاری به منظور گسترش همکاری های اقتصادی و سرمایه گذاری بین اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی آبادان و اتاق بازرگانی کوالالامپور مالزی امضاء شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، در این دیدار کیم یک سرمایه‌گذار کره‌ای که در کشور مالزی مشغول فعالیت اقتصادی است از راه‌اندازی کارخانه تولید درب و پنجره آلومینیومی و 10 کارخانه دیگر تولیدی در طی 2 سال آینده در استان خوزستان خبر داد.

این سرمایه‌گذاری کره‌ای از دیدار خود آیت‌الله موسوی جزایری نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه اهواز و استاندار خوزستان به‌عنوان نقطه عطف سفر خود به این استان یاد کرد و اظهار داشت:در استان خوزستان با همکاری مسئولان محلی کارها به‌خوبی در حال انجام است سعی می‌کنم تا در مدت مقرر نسبت به افتتاح کارخانه تولید گاز کولرهای گازی و چند کارخانه تولید  دیگر اقدام کنم.مسعود خیاط‌زاده ظهر امروز در مراسم دیدار با هیات اتاق بازرگانی کوالالامپور مالزی و امضاء این تفاهم‌نامه اظهار کرد: با امضاء این سه سند زمینه همکاری، سرمایه‌گذاری مشترک بین اتاق بازرگانی آبادان و کشور مالزی در منطقه آزاد اروند بیشتر می‌شود.

وی افزود: قرار گرفتن آبادان در محدوده منطقه آزاد اروند بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار را فراهم کرده است و سرمایه‌گذران کشور مسلمان مالزی نیز می‌توان از این بستر مناسب بهره مناسب را ببرند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی آبادان بر آشنایی بیشتر بازرگانان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مالزی برای سرمایه‌گذاری در آبادان تاکید کرد و گفت: تبادل هیات‌های سرمایه‌گذاری این زمینه را فراهم می‌کند که دو طرف با ظرفیت‌های و امکانات آبادان بیشتر آشنا شوند که این مهم باعث جذب سرمایه‌گذار در منطقه می‌شود.

خیاط‌زاده ادامه داد: بدون شک گسترش همکاری‌های اقتصادی بین اتاق بازرگانی صنایع معاون و کشاورزی آبادان و کوالالامپور می‌تواند در ایجاد اشتغال در منطقه موثر باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد