سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

ادامه مطالبه کارکنان گروه ملی فولاد برای پرداخت حقوق عقب افتاده

اهواز - ایرنا - حدود 600 نفر از کارگران گروه ملی صنعتی فولاد در اهواز برای سومین روز متوالی در اعتراض به حقوق و مطالبات عقب افتاده چند ماهه خود در محل ورودی این شرکت اقدام به تجمع صنفی کردند.

این کارکنان و کارگران گروه ملی صنعتی فولاد در اهواز صبح سه شنبه نیز مقابل این شرکت تجمع کرده و خواهان پرداخت مطالبات خود از سوی شرکت شدند.
یکی از کارکنان شرکت گروه ملی صنعتی فولاد در اهوازکه خواست نامش فاش نشود، درباره علت اعتصاب کارگران این شرکت به خبرنگار ایرنا گفت: معوقات کارگران شرکت گروه ملی صنعتی فولاد در اهواز از مهر ماه امسال پرداخت نشده و بیمه کارگران نیز چهار ماه است پرداخت نشده و دفترچه بیمه آنها باطل شده است.
وی با بیان اینکه در گذران معیشت روزمره خود دچار مشکل شده ایم ادامه داد : در حال حاضر در شرایط بسیار بدی قرار داریم، همکارانم هزینه معیشت و تردد به شرکت را ندارند، در شرایط موجود اقتصادی حتی یک ماه هم بدون حقوق نمی‌توان چرخه زندگی را چرخاند چه برسد به اینکه چهار ماه حقوق دریافت نکنیم.
یکی دیگر از کارگران شرکت گروه ملی صنعتی فولاد در اهواز با اشاره به وعده و وعیدهای مدیرکارخانه جهت پرداخت معوقات تصریح کرد: از سوی مدیرکارخانه بارها گفته شده که معوقات کارگران در چند روز آینده پرداخت می‌شود ولی به ‌رغم گذشت چند ماه هنوز هیچ اقدام جدی صورت نگرفته است.
وی بیان کرد : یکی از مسئولین شرکت صبح امروز در جمع کارگران وعده پرداخت معوقه را در مدت چهار روز آینده داده است .
این کارگر ادامه داد : درب ترمینال یک و دو کارخانه از ساعت هفت صبح تا کنون بسته است و تردد خودروهای سنگین از درب شرکت تا زمان مشخص شدن وضعیت کارگران میسر نیست.
ﮔﺮﻭﻩ ﻣﻠﯽ ﺻﻨﻌﺘﯽ ﻓﻮﻻﺩ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺩﺭ ﺷﻬﺮ ﺍﻫﻮﺍﺯ ﺑﺎ 18ﺧﻂ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻣﺤﺼﻮﻻﺕ ﻣﻘﺎﻃﻊ ﻣﯿﻠﮕﺮﺩ، ﺗﯿﺮﺁﻫﻦ، ﻟﻮﻟﻪ ﺑﯽ ﺩﺭﺯ، ﻟﻮﻟﻪ ﺩﺭﺯﺟﻮﺵ، ﻣﺤﺼﻮﻻﺕ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻣﻔﺘﻮﻟﯽ، ﭘﺮﻭﻓﯿﻞ ﺍﻟﮑﺘﺮﻭﺩ ﻭ ﻗﻄﻌﻪﺳﺎﺯﯼ را تولید میکند این شرکت ﺑﺎ ﭼﻬﺎﺭ ﻫﺰﺍﺭ ﻧﻔﺮ ﺷﺎﻏﻞ، ﺩﺭ ﺟﻨﻮﺏ ﺷﺮﻗﯽ ﺷﻬﺮ ﺍﻫﻮﺍﺯ ﻭﺍﻗﻊ ﺍﺳت.
کارکنان گروه ملی صنعتی فولاد در دوماه گذشته چند بار برای پرداخت شدن حقوق معوقه شان دست به تجمع زدند.
گروه ملی صنعتی فولاد که از قطب های تولید فولاد کشور است در سال 89 با تولید یک میلیون و 360 هزار تن محصول نهایی و 300 هزار تن فولاد خام (به ترتیب 12 و 13 درصد رشد ) بالاترین رکورد تولید را در کشور داشت.
7165/6002
خبرنگار: حمیدرضاترابی فرد **انتشار دهنده : کبری آقازری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد