سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

پتروشیمی بندر امام قهرمان نیم‌فصل لیگ برتر پینگ‌پنگ کشور شد

تیم پتروشیمی بندر امام با وجود شکست مقابل دانشگاه آزاد تهران قهرمانی نیم‌فصل رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز کشور را از آن خود کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، تیم پتروشیمی بندر امام موفق شد قهرمانی نیم‌فصل رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز کشور را به خود اختصاص دهد.

تیم پتروشیمی بندر امام در هفته پایانی نیم‌فصل نخست لیگ برتر تنیس روی میز کشور عصر دوشنبه در سالن اختصاصی دانشگاه آزاد تهران رفت و با وجود قبول شکست 4 بر 2 مقابل این تیم با 11.5 امتیاز توانست عنوان قهرمانی نیم‌فصل را از آن خود کند.

این دیدار در حالی برگزار شد که تغییر مکان برگزاری مسابقه و ارتفاع آن از سطح دریا بر بازیکنان پتروشیمی بندر امام تأثیر منفی گذاشت و بازیکنان این تیم به ویژه عمر عصار مصری نتوانستند بازی و توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند.

در این مسابقه نتایج زیر به دست آمد:

دونفره:

نیما عالمیان و حمیدرضا طاهرخانی 3 ... نوشاد عالمیان و میدیا لطف‌الله نسبی 1

افشین نوروزی و عمر عصار 1 ... پوریا عمرانی و محمدرضا اخلاق‌پسند 3

انفرادی:

افشین نوروزی 0 ... نوشاد عالمیان 3

نیما عالمیان 3 ... محمدرضا اخلاق‌پسند 2

عمر عصار 1 ... میدیا لطف‌الله نسبی 3

حمیدرضا طاهرخانی 1 ... پوریا عمرانی 3

تیم پتروشیمی بندر امام با وجود این شکست با 11.5 امتیاز توانست قهرمانی نیم‌فصل نخست را از آن خود کند. تیم دانشگاه آزاد نیز با وجود یک بازی کمتر با 8 امتیاز در رده دوم قرار دارد و در صورت پیروزی 6 بر 0 در بازی عقب افتاده خود مقابل شهدای آتش‌نشان نیز در همین مکان باقی خواهد ماند.

نیم‌فصل دوم این رقابت‌ها از جمعه همین هفته 29 بهمن ماه آغاز خواهد شد و تیم پتروشیمی بندر امام میهمان تایدواتر بندرعباس خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد