سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

57موردامدادرسانی دراهواز/ نجات 43 شهروند از دورن آسانسور

ایرنا – اهواز – مدیرعامل سازمان آتش نشانی اهواز گفت: پس از بارندگی یکشنبه شب در اهواز 57 مورد امدادرسانی توسط ماموران آتش نشانی در این شهر انجام شد.

به گزارش دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز امیر نجفی بیان کرد: بارندگی یکشنبه شب در برخی از نقاط اهواز، با توجه به گرد و غبار چند روز گذشته تاثیرات منفی خود را بر روی شبکه برق داشت حوادثی را برای شبکه برق شهری موجب شد.
وی گفت: بیشترین آمار حوادث 12 ساعت گذشته در اهواز مربوط به آتش سوزی و حوادث مرتبط با شبکه های برق، ترانس و پایه برق بود.
نجفی در ادامه اظهارکرد:با توجه به قطع گسترده برق در نقاط مختلف کلانشهر اهواز 43 نفر از شهروندان در آسانسور حبس شدند که نجات داده شدند.
وی از شهرندان خواست تا جعبه کنتور برق اماکن مسکونی و تجاری خود را که در فضای باز قرار دارند توسط متخصصان و تعمیرکاران مجاز بازبینی و نسبت به درزگیری و آب بندی آنها اقدام کنند تا از نفوذ باران و ایجاد مشکلات و خطرات احتمالی جلوگیری بعمل آید.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اضافه کرد:در اماکن مسکونی و تجاری یک روشنایی شارژی (چراغ اضطراری) در یک نقطه قابل دسترس قرار داده شود تا در صورت نیاز به آسانی از آن استفاده شود.
روز شنبه هفته جاری برق 11 شهرستان خوزستان به گفته مسئولان به دلیل رطوبت بالا قطع شد و ادارات و مدارس این مناطق تعطیل شدند.
امروز دوشنبه نیز برق از مناطق خوزستان به گفته مسئولان به دلیل بارش باران قطع و منجر به تعطیلی مدارس این شهرستان ها شد.
7158 / 6037
خبرنگار: زینب فرحانی ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد