سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

بارش 100 میلی متری باران در اندیمشک

اهواز - ایرنا - مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: از روز یکشنبه بارندگی در بیشتر نقاط استان آغاز شده و تا کنون بیشترین میزان بارندگی با 100 میلی متر در اندیمشک ثبت شده است.

کوروش بهادری دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در حال حاضر نیز بارندگی شدید در دهدز، بهبهان، ایذه اندیمشک و حسینیه اندیمشک ادامه دارد.
وی افزود: میزان بارندگی در 24 ساعت گذشته در حسینیه اندیمشک 80.2 ، دهدز 28.2، دزفول 16.2، لالی 13 ، شوش 12.7، ایذه 11، مسجدسلیمان 10.9، باغملک 9، رامهرمز 4.9 ، شوشتر 3.8 ، بهبهان 2.5 و اهواز هشت دهم ثبت شده است.
بهادری ادامه داد: موج بارشی حاکم تا اوایل وقت سه شنبه بر استان حاکم است و بیشتر نقاط این استان به ویژه شمال و شرق استان را در بر می گیرد و موج دیگر بارندگی در هفته جاری از روز چهارشنبه خوزستان را در بر خواهد گرفت.
بهادری ادامه داد: به علت وزش باد با منشا کشور عراق، گرد و غبار روز دوشنبه آبادان و اهواز را فرا گرفت که در حال حاضر دید در آبادان چهار کیلومتر و در اهواز 1500 متر گزارش شده که وضعیت رو به بهبود است.
توفان گرد و غبار هشتم بهمن ماه اهواز را در نوردید و شعاع دید را به 50 متر کاهش داد و میزان آلودگی به 66برابر حد مجاز رسید به گونه ای که باعث قطعی برق و آب و لغو تعدادی از پروازهای فرودگاه اهواز شد.
به دنبال وقوع این پدیده، قطعی برق، آب و تعطیلی مدارس در چندین نوبت اتفاق افتاد.
3004/6002
خبرنگار: خاطره غفاری**انتشاردهنده : کبری آقازری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد