سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

نگاهی به دیدارهای تیم های خوزستانی در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال

اهواز _ ایرنا _ دو تیم استقلال خوزستان و پیکان تهران که بدنبال کسب سهمیه آسیایی هستند در این هفته مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند.

به گزارش ایرنا، در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال تیم استقلال خوزستان مدافع عنوان قهرمانی در تهران میهمان پیکان خواهد بود.
تیم استقلال خوزستان در هفته گذشته از سد تیم هم استانی خود صنعت نفت آبادان عبور کرد و بدنبال آن است که با پیروزی مقابل پیکان انتقام شکست دور رفت را بگیرد.
استقلالی های خوزستان در این بازی پیمان شیرزادی و علی اصغر عاشوری را به علت محرومیت در اختیار ندارند همچنین گودرز داوودی بعد از 6 ماه مصدومیت به ترکیب استقلال خوزستان اضافه شد.
تیم های استقلال خوزستان و پیکان در حال حاضر با کسب 29 امتیاز و به علت تفاضل گل به ترتیب در رده های ششم و هفتم جدول قرار دارند.
در ادامه بازی های این هفته دو تیم صنعت نفت آبادان و پدیده مشهد در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا طلایی پوشان آبادانی در اندیشه جبران شکست هفته قبل خود باشند.
تقابل فیروز کریمی و رضا مهاجری در نوع خود دیدنی است چرا که دو تیم صنعت نفت و پدیده در رده های 12 و 13 جدول قرار دارند و سه امتیاز این بازی کمک بسیاری به هر دو تیم خواهد کرد.
تیم صنعت نفت آبادان هم اکنون با کسب 22 امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول قرار دارد همچنین تیم پدیده مشهد با کسب 19 امتیاز در رده سیزدهم جای گرفته است.
فولاد خوزستان دیگر نماینده خوزستان در این هفته میزبان گسترش فولاد تبریز خواهد بود. سرخپوشان فولادی بدنبال پیروزی در این بازی هستند تا خود را تیم های بالانشین جدول نزدیک کنند.
تیم فولاد خوزستان هم اکنون با کسب 27 امتیاز در جایگاه دهم جدول رده بندی قرار داشته و بدنبال هفتمین برد این فصل خود می باشد همچنین تیم گسترش فولاد با 29 امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد.
دیدار نمایندگان استان در هفته 22 لیگ برتر:
سه شنبه 26 بهمن: استقلال خوزستان _ پیکان / ساعت 15:30 ورزشگاه قدس تهران
پنجشنبه 28 بهمن: فولاد خوزستان _ گسترش فولاد تبریز / ساعت 15 ورزشگاه غدیر اهواز
جمعه 29 بهمن: صنعت نفت آبادان _ پدیده مشهد / ساعت 16 ورزشگاه تختی آبادان
6002خبرنگار : پارسا شاکری **انتشاردهنده : کبری آقازری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد