سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

آخرین تیر ترکش استقلال اهواز برای بقا

تیم فوتبال استقلال اهواز در صورتی که بازی امروزش را مقابل راه آهن واگذار کند، برای بقا در لیگ دسته اول شانس کمی خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، هفته بیست  چهارم لیگ دسته اول فوتبال امروز با انجام هفت دیدار آغاز خواهد شد و دو دیدار دیگر این هفته نیز فردا برگزار خواهد شد.

در شرایطی که دو نماینده استان خوزستان شرایط نامناسبی را در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها تجربه می‌کنند، استقلال اهواز امروز در ورزشگاه تختی به مصاف راه آهنی خواهد رفت که می‌تواند با با غلبه بر میزبان آبی‌پوش خود تا حدود زیادی خیال خود را از بابت بقا راحت کند و خود را به رده‌های بالای جدول نیز برساند.

استقلال در یک بازی شش امتیازی به مصاف راه‌آهن خواهد رفت تا شاید با پشت سرگذاشتن این تیم، کمی به آینده امیدوار شود، اما مشخصاً باخت آبی پوشان اهوازی به‌منزله سقوط این تیم به دسته پایین‌تر خواهد بود و نباید انتظار داشت در این تیم و در جدول رده‌بندی مسابقات معجزه ای رخ دهد.

دیدار امروز استقلالی‌ها آخرین تیر ترکش مدیران این باشگاه برای بقا خواهد بود و در غیر این صورت این تیم محبوب و ریشه‌دار شهر اهواز را باید برای فصل آینده لیگ دو آماده کرد.
در دیگر دیدار نمایندگان استان خوزستان نفت مسجدسلیمان که از حاشیه امنیت بهتری نسبت به استقلال برخوردار است، در بوشهر به مصاف پارس جنوبی بالانشین خواهد رفت.

برای نماینده بوشهر که در صدرجدول رقابت تنگاتنگی با گیلانی‌ها دارد، این جدل مصاف سختی خواهد بود چرا که حریفش در این دیدار به هیچ عنوان خیال لغزش ندارد و چشم به ناکامی انزلیچی‌ها و رشتی‌ها دوخته است.

در کل حضور مأیوس کننده و کابوس وار خوزستانی‌ها در این آوردگاه، قلب بسیاری از هواداران را در اهواز و مسجدسلیمان به درد آورده و مشخص نیست این پدیده شوم ناکامی و سو مدیریت در چه زمانی دست از سر فوتبال ریشه‌دار این خطه بردارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار دو تیم استقلال اهواز و راه‌آهن در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول، امروز دو شنبه از ساعت ۱۴ و ۳۰ در ورزشگاه تختی اهواز برگزار خواهد شد و تیم نفت مسجدسلیمان نیز از ساعت ۱۴ و ۱۵ در بوشهر به مصاف پارس جنوبی رده سومی خواهد رفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد