سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

تعطیلی مدارس برخی از شهرهای خوزستان در پی بارندگی

خبرگزاری فارس: تعطیلی مدارس برخی از شهرهای خوزستان در پی بارندگی

در پی اعلام بارندگی شدید و وقوع سیل در استان خوزستان، فعالیت مدارس نوبت صبح برخی شهرهای این استان تعطیل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، هر چند که مشکلات اخیر و قطعی‌های برق و آب در استان خوزستان باعث تعطیلی اجباری ادارات و نهادهای مختلف شد اما عدم اطلاع‌رسانی‌های قبلی باعث گلایه‌مندی و سردرگمی بسیاری از شهروندان بود.

با وجود وارد شد سامانه بارشی از شب گذشته به سطح استان، جلسات ستاد بحران شهرستان‌ها به منظور مقابله با سیلاب و جاری شدن آب در معابر تشکیل و تصمیماتی اتخاذ شد.

یکی از تصمیمات مربوطه در برخی از شهرستان‌ها از جمله بهبهان، امیدیه و هندیجان تعطیل شدن فعالیت برخی از مقاطع تعطیلی و یا تمام مقاطع در نوبت صبح بود که دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها با مشخص شدن تکلیفشان برنامه‌های امروز را زمان‌بندی و مشخص کردند.

یکی از معضلات و مشکلاتی که در روزهای اخیر بسیار از آن سخن بیان شد مدیریت و تصمیم‌گیری در دقایق نهایی بوده است، جایی که پس از به وجود آمدن مشکلات مسؤولان اقدام به اطلاع‌رسانی برای مردم کرده و این امر سردرگمی‌های فراوانی را در بین شهروندان ایجاد کرد و این در حالی است که در صورت اطلاع‌رسانی قبلی از بسیاری از گلایه‌ها کاسته می‌شد.

با وجود اینکه سازمان هواشناسی در هفته جاری چندین بار از سیلابی شدن برخی از مناطق کشور از جمله استان خوزستان خبر داد و اطلاعیه صادر کرد، این‌بار صبح امروز در سطح برخی از شهرستان‌های استان مانند ایذه دانش‌آموزان در راه مدرسه و در محل تحصیل خود از تعطیلی مدارس نوبت صبح با خبر شدند و این در حالی بود که به جای تصمیم‌گیری در دقیقه نهایی مسؤولان امر می‌توانستند به مانند دیگر شهرها تعطیلی مدارس در این نوبت را اعلام کنند.

گزارش‌ها از تعطیلی مدارس نوبت صبح در اندیمشک نیز حکایت می‌کند و ظاهرا دانش‌آموزان این شهرستان نیز در مسیر مدرسه از تعطیلی با خبر شده‌اند.

فعالیت مدارس شهر دهدز در نوبت صبح نیز دقایقی پیش تعطیل اعلام شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد