سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

دولت خوزستان را فراموش کرده است/مردم از بی‌عدالتی به ستوه آمده‌اند

خبرگزاری فارس: دولت خوزستان را فراموش کرده است/مردم از بی‌عدالتی به ستوه آمده‌اند

نماینده مردم خوزستان در مجلس نهم با بیان اینکه تفاوت در برخی وزارت‌خانه‌ها درباره مشکلات خوزستان موج می‌زند، گفت: دولت ۳ سال پیش اولین سفرش را به خوزستان انجام داد و این فاصله موجب فراموشی این استان در ذهن آنان شده است.

ناصر سودانی نماینده مردم اهواز در مجلس نهم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، بابیان این‌که نگاه دولت‌ به خوزستان عادلانه نیست، گفت: با وجود امکاناتی که خوزستان در اختیار دولت‌ قرار می‌دهد اما کمترین توجهی به درد، بیماری و مشکلات مردم این بخش از کشور صورت نگرفته است.

وی افزود: تاکنون عمده‌ترین پروژه‌های ملی در خوزستان افتتاح‌شده ولی دودش در چشم مردم خوزستان و سودش به‌جاهای دیگر رفته است.

سودانی بابیان این‌که بی‌عدالتی نسبت به خوزستان به‌جایی رسیده که مردم به ستوه آمده‌اند، گفت:‌ درعین‌حال مردم این استان عاشق ولایت، امام و شهدا هستند و نجیبانه با مشکلات کنار آمده‌اند ولی مسئولان گاهی متکبرانه و گاهی طلبکارانه با مشکلات خوزستان برخورد می‌کنند.

نماینده مردم اهواز در مجلس نهم بابیان این‌که بی‌تفاوتی در برخی وزارتخانه‌ها نسبت به مشکلات خوزستان موج می‌زند تصریح کرد: در 10 سال گذشته تلاش‌هایی انجام شد تا قطعی برق در خوزستان انجام نشود ولی امسال برای اولین‌بار شاهد قطعی مستمر و طولانی هستیم که زندگی مردم را با مشکل مواجه می‌کند و خوزستان را به رکود و ازکارافتادگی می‌کشاند.

وی با تأکید بر این‌که هنوز دولت برای خوزستان اراده‌ای اتخاذ نکرده است گفت: اگر اراده‌ای در دولت بود روزی را صرفاً برای خوزستان اختصاص می‌داد تا راهکار تأمین آرامش و توسعه‌یافتگی این استان را مورد بررسی قرار دهد.

سودانی بابیان این‌که اراده‌ای از سوی دولت برای حل مشکلات خوزستان ندیده‌ایم خاطرنشان کرد: دولت سه سال پیش اولین سفرش را به خوزستان انجام داد ولی ظاهراً طولانی شدن فاصله سفر باعث فراموشی خوزستان در ذهن دولت‌مردان شده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس نهم با انتقاد از تبعیض دولت بین استان‌ها در مواجه با بحران‌های موجود گفت: آقای نوبخت پس از بارش برف در گیلان که استان خودش است اقدامات فراوانی انجام داد ولی باید پرسید چه اقداماتی را برای خوزستان انجام داده است.

سودانی در پایان بابیان این‌که شاخص‌های سلامت، هوای پاک، آب پاک و غذای پاک است اظهار داشت: خوزستان اکنون نه هوای پاک نه آب پاک و نه غذای پاک دارد و همه این‌ها متأثر از فاضلاب کارون و گردوغبار هوا است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد