سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

منصوریان در باتلاق آبادان/ تقابل فوتبال خوزستان و اصفهان

خبرگزاری فارس: منصوریان در باتلاق آبادان/ تقابل فوتبال خوزستان و اصفهان

در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال کشور، دو تیم اهوازی استان به مصاف نمایندگان اصفهان خواهند رفت و نفت آبادان میزبان استقلال است.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال برای تیم‌های خوزستانی متأثر نتایج هفته گذشته این رقابت‌ها خواهد بود.

در جایی که استقلال در تهران همنام پایتخت‌نشین خود را از پیش روی برداشت، در این بازی به دنبال اثبات شایستگی خود مقابل سرمربی اسبق این تیم است، نفت آبادان نیز در آن اندیشه است تا عنوان کند نتیجه دو هفته ابتدایی نیم فصل دوم این رقابت‌ها اتفاقی نبوده و فولاد برای جبران شکست سنگین خانگی خود مقابل یاران برانکو به میدان خواهد رفت.

در این هفته صنعت نفت آبادان پس از کسب یک برد و یک تساوی با فیروز کریمی در دو هفته ابتدایی نیم فصل دوم، حال قصد دارد که ثابت کند دو نتیجه روحیه‌بخش در ابتدای کار کریمی اتفاقی نبوده و این تیم در راه درستی گام برداشته است.

آبادانی‌ها در این دیدار با تمام قوای خود به مقابله با شاگردان منصوریان خواهند پرداخت و این تیم خوش‌نقش جنوبی می‌تواند از خلأهای موجود در این تیم نهایت بهره را ببرد، روزنه‌هایی در تیم بزرگ آبی‌پوش پایتخت وجود دارد که قطعاً فیروز کریمی به خوبی می‌داند چگونه از غیبت بازیکنانی همچون جابر انصاری، مگویان و پادوانی استفاده کند.

استقلال برای دومین هفته متوالی رو در روی یک تیم خوزستانی قرار خواهد گرفت تا شاید بتواند نتیجه هفته گذشته را این بار در خاک خوزستان جبران کند و در غیر این صورت طلسم آبی‌پوشان مقابل خوزستانی‌ها شکسته نخواهد شد و منصوریان برای دومین‌بار مغلوب قدرت نفت آبادان خواهد شد.

جدای از جذابیت‌های همیشگی دو تیم تکنیکی فوتبال ایران، دیدار نفت و استقلال برای علاقه‌مندان از جذابیت‌های بی‌شماری برخوردار است.

مطمئناً ورزشگاه تختی آبادان فردا یکی از روزهای پرتلاطم خود را پشت سر خواهد گذاشت و هواداران تیم صنعت نفت برای ارتقای تیم خود از امتیاز 20 به 23 بی‌وقفه تیم خود را 90 دقیقه مورد تشویق قرار خواهد داد.

نفت آبادان از ساعت 16 و 45 دقیقه در ورزشگاه تختی میزبان استقلال تهران خواهد بود.

استقلال خوزستان نیز پس از یک برد شیرین در ورزشگاه آزادی مقابل شاگردان منصوریان، حال در اهواز از سپاهان پذیرایی خواهد کرد جایی که دست هر دو سرمربی برای یکدیگر آشکار است.

عبدالله ویسی پس از رساندن استقلال خوزستان به‌عنوان قهرمانی، حال برای نخستین بار است که به اهواز سفر خواهد کرد تا به تقابل با تیم سابقش بپردازد.

در مقابل نیز پورموسوی که روزگار خوشی را در کنار ویسی پشت سرگذاشته است این بار در مقابل رفیق دیروز و رقیب امروزش قرار خواهد گرفت تا شاید موفق شود روند بردهای خود را در لیگ برتر ادامه دهد.

این بازی اگر با پیروزی استقلال خاتمه یابد برای آبی‌پوشان اهوازی حاوی اخبار خوشی خواهد بود، اما اگر به هر دلیلی استقلال نتواند از میدان سپاهان با امتیاز خارج شود، این تیم اهوازی دچار چالش عمده‌ای در ادامه لیگ خواهد بود.

باید منتظر ماند و دید که استقلال خوزستان می‌تواند همچنان در جدول گوی سبقت را از هم استانی خود نفت آبادان برباید و یا اتفاقات دیگری در راه خواهد بود.

دیدار دو تیم استقلال خوزستان و سپاهان اصفهان از ساعت 15 و 45 روز دوشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار خواهد شد.

در دیگر دیدار این هفته، فولادی‌ها پس از شکست سنگینی که در اهواز مقابل پرسپولیس متحمل شدند به اصفهان سفر خواهند کرد تا به تقابل با ذوبی‌ها بپردازند.

برای قرمزپوشان اهوازی این دیدار از حساسیت‌های بالایی برخوردار است و نعیم سعداوی می‌داند که دیگر نباید در باد موفقیت‌های اخیر خود بخوابد زیرا حریفان چابکی چون ذوب‌آهن فرصت آزمون و خطا را به بازیکنان این تیم نخواهد داد.

جدال فوتبال خوزستان و اصفهان در هفته هجدهم می‌تواند جذابیت‌های بسیاری را به همراه داشته باشد و تقابل دو عنصر آکادمیک فوتبال ایران حاوی نکات بسیاری خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال برای تیم‌های خوزستانی فردا از ساعت 16 و 45 با دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و استقلال تهران در ورزشگاه تختی آبادان آغاز خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد