سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

ورود تیم خنثی کننده برای بازگشایی ابعاد انفجار شب گذشته در دزفول

سرهنگ علی الهامی
شناسهٔ خبر: 3878766 -
دزفول - فرمانده انتظامی دزفول از ورود یک تیم خنثی کننده برای بازگشایی ابعاد انفجار شب گذشته در یک انبار در دزفول خبر داد.

سرهنگ علی الهامی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شب گذشته حوالی ساعت ۲۰،  یک انبار ضایعات فلزی در کوی پیام نور دزفول منفجر شد. 

وی افزود: متاسفانه در این اتفاق که بر اثر انفجار یک شی مشکوک رخ داد، یک نوجوان ۱۷ ساله کشته شده و دو نفر دیگر دیگر نیز مصدوم شدند.

فرمانده نیروی انتظامی دزفول عنوان کرد: هرچند به گفته بسیاری امکان می رود که  این انفجار ناشی از انفجار ناگهانی مهمات فرسوده جنگی در این انباری باشد اما موضوع به دلیل پیچیده بودن دردستور کار مقامات امنیتی شهرستان قرار گرفت تا به صورت مشهود علت آن تعیین شود. 

سرهنگ الهامی ادامه داد: به همین دلیل برای بررسی ابعاد این حادثه یک تیم حرفه ای خنثی کننده از مرکز استان وارد دزفول شده اند تا جزئیات دقیق تری از علت و نحوه این انفجار ارائه کنند که قطعا با توجه به شایعات منتشر شده، نتیجه این بررسی ها اعلام خواهد شد.

به گزارش مهر، هر دو فرد دیگری که در این حادثه مجروح شدند از دیشب تاکنون در بیمارستان نبوی تحت درمان و مداوا هستند که دراین بین حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد