سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

شکست سنگین پترو در آبادان/شاگردان سامری پیروز نبرد بزرگ بسکتبال

دیدار تیم های بسکتبال پالایش نفت آبادان و لوله ا.اس شیراز
شناسهٔ خبر: 3879092 -
آبادان- پتروشیمی بندر امام با باخت سنگین مقابل پالایش نفت آبادان به خانه برگشت تا شاگردان هماد سامری پیروز دیدار بزرگ بسکتبال باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته پانزدهم لیگ برتر کشور امروز دوشنبه ۲۷ دی ماه از ساعت عصر تیمهای پالایش نفت آبادان و پتروشیمی آبادان در محل سالن ۱۷ شهریور آبادان به مصاف یکدیگر رفتند.

دیدار دو تیم پر قدرت خوزستانی که از آن می توان به عنوان بازی خوزستانی ها نام برد از ابتدای آغاز بازی با شور و هیجان زیادی از سوی هواداران هر دو تیم همراه بود به نحوی که در دقیقه ۱۷، بازی برای دقایقی از سوی ناظر بازی متوقف شد.

کوارتر نخست این بازی با نتیجه ۲۰ بر ۱۳ به پالایش نفت به پایان رسید. کوارتر دوم بازی نیز با برتری ۲۲ بر ۱۴ به سود شاگردان هماد سامری به پایان رسید.

کوارتر سوم نیز با ارائه یک بازی برتر و با کسب نتیجه ۱۸ بر ۱۵ به سود نفتی ها خاتمه یافت. کوارتر چهارم و پایانی این دیدار با کسب امتیاز  ۲۳ بر  ۱۸ به سود پتروشیمی بندر امام خاتمه یافت اما این دیدار در نهایت با امتیاز ۷۸ بر ۶۵ به نفع پالایش نفت آبادان خاتمه یافت تا نفتی ها در دو بازی رفت و برگشت پتروشیمی صدر نشین را  شکست دهند.

 محمد دوست با همراهی محمد رضا صالحیان و فرشاد هاشمی قضاوت این دیدار را بر عهده  داشتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد