سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سارقان دکل‌های مخابراتی رامهرمز دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: سارقان دکل‌های مخابراتی رامهرمز دستگیر شدند

دادستان رامهرمز گفت: سارقانی که از 26 دکل مخابراتی سرقت کرده بودند دستگیر شدند.

علی‌رضا قاسمی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: برخی سارقان با سوء‌‌استفاده از بستر ایجاد شده توسط سایت‌های واسطه‌گر (مانند دیوار، شیپور و...) با حجم انبوه کالاهای دست‌دوم ارائه‌ شده در این سایت‌ها از غفلت خریدار سوء استفاده کرده و کالای سرقتی خود را در این سایت‌ها به فروش می‌رسانند.

وی ادامه داد: در این خریدها چنانچه فرد خریدار دقت کافی در خرید خود نداشته باشد در دام این کلاهبرداران می‌افتد و مسؤولیت کیفری کالای سرقتی را به دوش خواهد کشید.

 دادستان رامهرمز تصریح کرد: شهروندان در هنگام معامله کالا از سایت‌های واسطه‌گر به‌ویژه خرید موبایل، تبلت و لپ‌تاپ به ارائه کارتن کالا اکتفا نکرده و فاکتور خرید را از فروشنده مطالبه کنند.

وی افزود: پیش از هرگونه واریز وجهی به‌حساب فرد فروشنده کالا یا خدمات و ... از صحت‌ و سقم اطلاعات موصوف اطمینان حاصل کنند تا منجر به بروز پشیمانی بعدی نشود.

قاسمی‌نژاد ابراز داشت: طی روزهای گذشته با تلاش مأموران آگاهی سارقان دکل‌های مخابراتی این شهرستان دستگیر شدند.

وی همچنین  گفت: از 26 دکل مخابراتی سرقت صورت گرفته که در پی دستورات مقام قضایی و تحقیقات مأموران آگاهی دو نفر از سارقان و یک نفر مال‌خر دستگیر شده که تحقیقات از آنان ادامه دارد.

دادستان رامهرمز در پایان گفت: با سارقان سابقه‌دار و کسانی تکرار جرم‌ دارند مطابق وفق قوانین و با شدت و با قاطعیت برخورد خواهیم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد