سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

تدارک خوزستانی‌ها برای میهمانی شهرآورد

خبرگزاری فارس: تدارک خوزستانی‌ها برای میهمانی شهرآورد

در هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال کشور، دو نماینده خوزستان برای حضور در شهرآورد سخت هفته آینده با رقبای خود جدال خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، هفته پنجم از دور دوم رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال ایران پس از یک هفته توقف و لغو دیدارها در هفته سیزدهم، فردا در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد.

بر همین اساس، در شیراز لوله آ.اس که تاکنون بردی را کسب نکرده در خانه از شهرداری تبریز پذیرایی خواهد کرد تا مهران حاتمی شاید در زادگاه خود بتواند هشتمین پیروزی تیمش را با شاگردان خود جشن بگیرد.

در کاشان نیز شهرداری این شهر پذیرای نیروی زمینی تهران است تا جامعه بسکتبال و ورزش دوست کشورمان یک مصاف جذاب را از دو تیم همتراز این رقابت‌ها شاهد باشد.

یک دیدار جذاب دیگر نیز در تهران برگزار خواهد شد که طی آن شهرداری اراک به مصاف شیمیدر می‌رود تا شاید بتواند جبران شکست خانگی دور نخست این رقابت‌ها را کرده و شاگردان مصطفی هاشمی را از پیش روی بردارد، اراکی‌ها در صورتی که نتوانند میزبان خود را از مقابل بردارند، با دو شکست متوالی احساس خطر بیشتری برای جایگاه خود خواهند کرد.

اما در همین چارچوب، دو نماینده صدرنشین بسکتبال خوزستان نیز در این هفته برای حفظ جایگاه خود به میدان خواهند رفت.

تیم پالایش نفت آبادان که در هفته گذشته با برد روحیه بخشی که مقابل شهرداری اراک در خانه کسب کرد، به خودباوری لازم رسیده و حال سد محکمی در مقابل خود نمی‌بیند.

بی‌شک تنها دغدغه آبادانی‌ها از دست دادن امتیاز توسط پتروشیمی خواهد بود تا شاید با غلبه بر این تیم در هفته پانزدهم، شانس صدرنشینی را داشته باشند.

شاگردان هماد سامری فردا به گرگان سفر خواهند کرد تا در مقابل خیل دوست داران تیم شهرداری گرگان در سالن امام خمینی این شهر به مقابله با این حریف تضعیف شده در فصل جاری بپردازند، گرچه گرگانی‌ها در این فصل از حال و روز خوشی بهره نمی‌برند، اما نفتی‌ها به خوبی می‌دانند که دست‌کم گرفتن رقبا در این فصل دو بار کار دستشان داده و دیگر هیچ میدانی جای آزمون و خطا نیست.

گرچه نماینده آبادان در این هفته در گرگان حضور دارد، اما نگاهش به آبادان و دوشنبه هفته آینده خواهد بود، جایی در شهرآورد بسکتبالی خوزستان از پتروشیمی میزبانی خواهد کرد.

اما در ماهشهر، پتروشیمی روز سختی را مقابل دانشگاه آزاد مدعی خواهد داشت.

مهران شاهین طبع با علم به این موضوع که در هفته آینده نیز یک مصاف سخت و پرحاشیه را در آبادان در پیش دارد، قطعاً فشار کمتری را بر بازیکنان خود وارد خواهد کرد، اما حفظ فاصله این تیم با مدعیان از اولویت‌های سرمربی جدید تیم ملی خواهد بود.

پتروشیمی که تنها باخت خود را در این فصل، در خانه و از نفت آبادان متحمل شده، بی شک تمام تمرکز خود را به سمت و سوی هفته پانزدهم برده تا انتقام این شکست را از هماد سامری و شاگردان بگیرد.

برای بندرامامی ها، دانشگاه نمی‌توان سد چندان محکمی باشد، اما میهمان این روز ماهشهری‌ها اگر اوج گرفت، می‌تواند برای این تیم ایجاد زحمت کند و روز بدی را برای مردان پتروشیمی رقم زند.

باید منتظر ماند و دید که این هفته چه نتایجی رقم خواهد خورد و جدول مسابقات دست‌خوش چه حوادثی می‌شود.

در هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال کشور، پتروشیمی بندرامام فردا پنجشنبه از ساعت 16 در ماهشهر به مصاف دانشگاه آزاد می‌رود و پالایش نفت آبادان نیز همزمان با این دیدار در گرگان میهمان شهرداری این شهر خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد