سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

دستگیری یکی از سرشاخه های اصلی مواد مخدر در مسجدسلیمان

کشف مواد مخدر
شناسهٔ خبر: 3864029 -
مسجدسلیمان - فرمانده نیروی انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری یکی از فروشندگان و سرشاخه های اصلی فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برابر اعلام پلیس مبارزه با مواد مخدر، با توجه به لزوم برخورد با فروشندگان مواد افیونی، شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس در مسجدسلیمان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با استفاده از فنون خاص پلیسی موفق به شناسایی یکی از سرشاخه های اصلی فروش مواد مخدر در مسجدسلیمان شدند.

سرهنگ حسینی ادامه داد: ماموران این پلیس پس از شناسایی پاتوق این فرد با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام و این سوداگر مرگ را بیرون از پاتوق خود در حالی که سوار بر موتور سیکلت قصد فروش مواد مخدر را داشت در یک عملیات غافلگیرانه و برنامه ریزی شده دستگیر و از وی مقدار یک کیلو و ۱۷۰ گرم تریاک، ۸۰ گرم حشیش و ۱۰ گرم شیره تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان ضمن تقدیر از زحمات قوه قضائیه در صدور به موقع دستور قضائی بیان کرد: شایسته است شهروندان گرامی در دوستیابی فرزندان خود دخیل و از مراودات آنها با افراد بزه کار ممانعت کرده و هر نوع خبر خرید و فروش مواد مخدر و یا حضور سوداگران مرگ را به پلیس اطلاع دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد