سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

نفرات برتر مسابقات سراسری قرآن حراست های کل کشور معرفی شدند

مسابقات قرآنی
شناسهٔ خبر: 3863391 -
آبادان – در آئینی و با حضور وزیر اطلاعات در محل سینما نفت نفرات برتر ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه حراست‌های کل کشور در بخش آقایان و بانوان معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه حراست های کل کشور از روز گذشته در محل دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر آغاز و پیش از ظهر امروز اختتامیه آن در محل سینما نفت آبادان و در حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات برگزار شد.

در این دوره از مسابقات ۱۲۸ شرکت‌کننده خانم و آقا در رشته‌های قرائت، حفظ قرآن، ترتیل، ابتهال و تواشیح با یکدیگر به رقابت پرداختند. در این دوره از مسابقات ۹۶۷ شرکت کننده حضور داشتند که ۸۳۹ نفر آنان در بخش کتبی و به صورت برخط  در روزهای ۴ و ۵ دی با یکدیگر رقابت کردند.

در رشته‌های حفظ و قرائت قاسم مقدمی، ناصر دغاغله، سید حسن آلبوشوکه و حمید چنانی و در رشته ترتیل جلیل بیت‌مشعل، سید کریم موسوی، عباس حزباوی و انور دغاغله کار داوری را بر عهده داشتند.

در رشته قرائت تحقیق، کاظم آذرپیران، صادق قربانی و مهدی صلاحی به ترتیب جایگاههای اول  تا سوم را از آن خود کردند. در رشته قرائت ترتیل نیز کریم پرویزی نسب، امیر ستایش مهر و غلامرضا عالی نسب رتبه های برتر را به دست آوردند.

همچنین در رشته قرائت ترتیل خواهران، فاطمه خلف لو از اردبیل، مطهره سهرابی از کرمانشاه و سمیه سادات متولیان رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

جایزه رتبه نخست ابتهال نیز به حسین لازم سعیدی از استان خوزستان رسید ضمن آنکه در رشته حفظ کل قرآن کریم  وحید غفران نیا و وحید طباطبایی حائز رتبه های برتر شدند.

علیرضا کاظمی از همدان، اسماعیل خالقی نسب از تهران و مهدی میرسجادی در رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه حراست‌های کل کشور جایگاههای برتر را به دست آوردند.

مجید فیضی از یزد، عدالت میرسیاحی از زنجان و احمد قهرمانی از اردبیل در رشته حفظ پنج جزء قرآن کریم و عماد عباسی خواه و ابراهیم عابدی از خوزستان و علی لاهیجیان از مازندران در رشته حفظ سه جزء قرآن کریم و مرضیه قیم از خوزستان در رشته حفظ سه جزء قرآن کریم در بخش خواهران  به ترتیب حائز رتبه های برتر شدند، در رشته پنج جزء و ۱۰ جزء قرآن کریم  در بخش خواهران نیز به ترتیب سوسن قیم از خوزستان و سمیه ملک اول شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد