سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

قول مساعد راه‌آهن برای پرداخت حقوق کارگران شرکت تراورس

فرماندار اندیمشک با اشاره به تجمع اخیر کارگران شرکت تراورس اندیمشک گفت: با توجه به اینکه این کارگران مشکل حقوق معوقه داشتند، با پیگیری صورت‌گرفته، راه‌آهن کشور قول مساعد برای پرداخت مطالبات 4 ماهه این کارگران داد.

پیمان جهانگیری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: علت اعتراض این کارگران تقاضای پرداخت حقوق معوقه 4 ماه گذشته بوده است.

وی افزود: با نمایندگان این کارگران در محل فرمانداری اندیمشک صحبت‌هایی انجام شد و پس از اطلاع از مشکل و خواسته آن‌ها، مراتب را فورا با معاون راه‌آهن کشور در میان گذاشتیم که وی در خصوص پرداخت این مطالبات قول مساعد داد.

جهانگیری تصریح کرد: این تجمع، یک تجمع آرام بوده است و هیج مشکل خاصی بوجود نیامد و ما در خصوص  میزان مطالبات این کارگران، اطلاعات دقیقی نداریم و قرار شده راه‌آهن تا آخر هفته این مطالبات را پرداخت کند.

به گزارش ایسنا، تعدادی از کارگران شرکت تراورس راه آهن اندیمشک روز دوشنبه در محل فرمانداری این شهرستان در اعتراض به عدم پرداخت حقوق خود تجمع کرده بودند؛ این شرکت از شرکتهای اقماری راه اهن است که در زمینه امور نگهداری و ابنیه فنی خطوط راه آهن فعالیت می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد