سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

کسب مدال نقره ورزشکار سردشت زیدونی در مسابقات او اسپورت قهرمانی آسیا

خبرگزاری فارس: کسب مدال نقره ورزشکار سردشت زیدونی در مسابقات او اسپورت قهرمانی آسیا

مربی تیم ملی او اسپرت از کسب مقام نایب قهرمانی ورزشکار سردشت زیدونی در مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد.

علی آقاجری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: مسابقات او اسپرت قهرمانی آسیا به میزبانی استان اصفهان به مدت سه روز با حضور 10 تیم خارجی و دو تیم ایرانی برگزار شد.

وی ادامه داد: یاسر پر مهر، مجتبی زرعیان و ارسلان جمال‌پور هر کدام موفق به کسب مدال طلا و امین خرده‌بین، محسن جادی و محمد شکاری به مدال نقره دست پیدا کردند.

مربی تیم ملی تیم او- اسپرت کشورمان با اشاره به اینکه در این مسابقات دو ورزشکار زن از بهبهانی مدال برنز کسب کردند افزود: حدیث سازگار، فریده قایدی و آقای علیرضا گرگی هر کدام به مدال برنز در این مسابقات کسب رسیدند.

آقاجری خاطرنشان کرد: در این مسابقات محمد شکاری از شهر سردشت زیدون در رشته کیک بوکسینگ OSPORT نایب قهرمان آسیا سال 2016 شد.

وی ادامه داد: کسب نایب قهرمانی آسیا توسط این ورزشکار یک موفقیت بسیار بزرگ در عرصه ورزش و جوانان است.

مربی تیم ملی تیم او اسپرت با اشاره به اینکه این ورزشکار تا کنون مقام‌های گوناگونی را کسب کرده است خاطرنشان کرد: این ورزشکار 6 دوره قهرمانی مسابقات کشوری، قهرمان مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی و قهرمان 9 دوره مسابقات استانی را در کارنامه خود دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به کمبود فضا و امکانات در ورزش‌های رزمی تا‌کنون نیازهای ضروری خود را خودمان تامین کرده‌ایم و ضروری است مسؤولان به ورزش اهمیت بیشتری دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد