سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

کارکنان گروه ملی فولاد خواستار حقوق معوقه و تعیین تکلیف مالکیت کارخانه شدند

کارکنان گروه ملی صنعتی فولاد ایران خواستار تعیین تکلیف مالکیت این کارخانه و پرداخت حقوق و مطالبات خود هستند. 

یکی از کارگران گروه ملی صنعتی فولاد ایران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، با اشاره به تجمعات کارگران این کارخانه در چند روز گذشته اظهار کرد: از 3 ماه گذشته تجمعاتی به صورت جسته و گریخته در کارخانه انجام شده است اما این تجمعات از روز چهارشنبه به صورت جدی آغاز شده و هر روز تجمع در کارخانه داریم. 

وی افزود: در حال حاضر کارگران حقوق سه ماه یعنی مهر، آبان و آذر خود را دریافت نکرده‌اند و برخی حتی حقوق شهریورماه خود را طلب دارند و خواستار آن هستیم که به مشکلات ما رسیدگی شود زیرا کارخانه تولید دارد و محصولات خود را به فروش می‌رساند. 

این کارگر تصریح کرد: از ابتدای امسال گفته شد که بانک ملی در ازای طلبی که داشته، کارخانه را تحویل گرفته است اما در این خصوص بانک ملی عنوان می‌کند که چون سند کارخانه را به نام آن‌ها نزده‌اند، نمی‌توانند پولی به کارخانه تزریق کنند.

 وی ادامه داد: باید هر چه سریعتر وضعیت مالکیت کارخانه مشخص شود و همچنین حقوق عقب‌افتاده کارگران پرداخت شود زیرا وضعیت کارگران این کارخانه خوب نیست و با مشکلات فراوانی مواجه هستند.

 به گزارش ایسنا، نعمت زاده، وزیر صنعت در سفری که اخیرا به خوزستان داشت، در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا در خصوص تعیین تکلیف گروه ملی فولاد ایران عنوان کرد: گروه ملی در اختیار قوه قضاییه است و مکاتبات و مذاکراتی انجام شده تا آن را هر چه زودتر تحویل بانک ملی بدهند زیرا بانک ملی از شرکای این شرکت و طلبکار بوده که راضی شده است بابت طلبش، کارخانه را تحویل بگیرد و در این زمینه باید قوه قضاییه تسریع کند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد