سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

بارش‌ها تا اواخر هفته در سطح استان ادامه دارد / احتمال ریزش برف در نیمه شرقی و شمالی خوزستان

خبرگزاری فارس: بارش‌ها تا اواخر هفته در سطح استان ادامه دارد / احتمال ریزش برف در نیمه شرقی و شمالی خوزستان

با توجه به آغاز بارندگی‌ها در سطح خوزستان و سرد شدن تدریجی هوا، احتمال بارش برف در نیمه شرق و شمالی استان به ویژه در سطح مناطق کوهستانی زیاد شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، از اواسط وقت روز یکشنبه با افزایش پوشش ابر در آسمان اغلب شهرهای استان ریزش باران آغاز شد و ساعات پایانی شامگاه این روز بارش‌ها به اوج خود رسید.

با این وجود، سازمان هوا‌شناسی برای روزهای آینده در سطح منطقه افزایش ابر و بیشتر شدن بارش‌ها را در سطح استان و به ویژه مناطق نیمه شمالی و شرقی استان داشته است و از این‌رو باید منتظر روزهای پر بارش در این مناطق بود.

پیش‌بینی‌های صورت گرفته برای روزهای آینده حکایت از ادامه داشتن بارش‌ها تا پایان هفته در اغلب شهرستان‌های شرقی و شمالی استان حکایت دارد و با این وجود می‌توان حتی انتظار بارش برف را در سطح این مناطق داشت.

طغیان رودخانه‌ها، آب‌گرفتگی معابر شهری و کند شدن حرکت خودرو‌ها در سطح جاده‌های بیرون از شهر‌ها و استان می‌تواند به پدیده این‌روز‌ها تبدیل شده و از این رو باید رانندگان مسیرهای پربارش و کوهستانی به این نکات توجه داشته و تدابیر لازم برای پیشگیری از مشکلات احتمالی را بیاندیشند.

با توجه به وزش بادهای نسبتا شدید در سطح مناطق جنوبی استان از جمله شهرهای خرمشهر و آبادان در روز گذشته برخاستن گرد و خاک باعث ایجاد مشکلاتی در این مناطق شد.

با این وجود ادامه داشتن بارش رحمت الهی تا اواخر هفته می‌تواند نوید روزهای سرد و زمستانی را داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد