سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

ظرفیت گردشگری زمستانی کوه تاراز به خواب زمستانی فرو رفته است

            اهواز - ایرنا- عضو شورای اسلامی بخش چلو شهرستان اندیکا گفت:با وجود برف گیر بودن کوه تاراز در چهار ماه از سال و جلوه های ویژه طبیعت زمستانه در این منطقه اما متاسفانه این ظرفیت به حالت بالقوه باقی مانده است.

امامقلی صادقی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:کوه تاراز هرساله با بارش برف در اواخر آبان سفید پوش می شود و تا فروردین سال آینده جامه سفید بر تن دارد.
وی افزود:در طول سال این منطقه پذیرای گردشگران زمستانی و تابستانی زیادی از سراسر استان است اما متاسفانه زیر ساخت های گردشگری در این منطقه پاسخگوی نیاز گردشگران نیست.
عضو شورای اسلامی بخش چلو گفت:امکان برگزاری ورزش های زمستانی در این منطقه وجود دارد که نیاز است کارشناسان وزرش و جوانان در این زمینه بررسی لازم را انجام دهند.
وی ادامه داد: کوه های پر برف، یخچال های طبیعی ،گردنه های سخت گذر و سبک زندگی مردم در این منطقه،فرصت هایی است که در پناه توسعه گردشگری زمستانه، می تواند بالفعل و به ظرفیت سرمایه ای تبدیل شوند.
صادقی افزود:در این زمینه باید از ظرفیت های بخش خصوصی و دولتی استفاده شود تا شاهد اشتغالزایی و رونق اقتصادی در این منطقه باشیم.
کوه تاراز با ارتفاع سه هزارمتر در شمال شرق خوزستان قرار دارد و جاده اندیکا به بازفت از این منطقه عبور می کند.
7159 / 6037
خبرنگار: ایمان صادقی حسنوند ** انتشاردهنده: عبدالحمید راجی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد