سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

«رادیو نما» به صورت آزمایشی در خوزستان آغاز به کار کرد

جشن یک سالگی رادیو جمعه

شناسهٔ خبر: 3857496 -
اهواز- مدیرکل صدا و سیمای خوزستان گفت: رادیو نما امروز به صورت آزمایشی با حضور رئیس سازمان صدا و سیما و در کنار یادمان شهدای هویزه آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسلم رحیمی پیش از ظهر امروز در آئین افتتاح آزمایشی رادیو نما و رونمایی از پروژه های تولید صدا و سیمای مرکز خوزستان در یادمان شهدای هویزه اظهار کرد: آئین افتتاح پروژه های تولیدی صدا و سیما در یادمان شهدایی برگزار می شود که چند روز بیشتر به مراسم سالگرد آنها نمانده و در لحظاتی که به ۹ دی ماه و روز بیعت مجدد با مقام معظم رهبری هستیم، این مراسم برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در مشهد شهدای ایران، در کنار مزار مطهر شهید علم الهدی حضور داریم، گفت: در این مراسم از رادیو نما رونمایی می شود. در پروژه های صدا و سیمای مرکز خوزستان در حوزه فنی ۱۹ پروژه متعلق به شهرستان های مختلف را افتتاح می کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای خوزستان با اشاره به پخش زنده این مراسم در شبکه خوزستان و یکی از شبکه های ملی تصریح کرد: ۹۳.۵ درصد پوشش دیجیتال در سطح خوزستان داریم و امیدواریم که با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد برکت پوشش روستایی را نیز افزایش دهیم.

رحیمی بیان کرد: رونمایی از تولیدات مرکز استانی که ماموریت اصلی مراکز استان ها است را امروز در خوزستان انجام می دهیم و این برنامه ها هم فنی و هم تولیدی هستند.

وی ادامه داد: در این ۶ مجموعه مستندی که در این مراسم هستند بیش از ۱۲۰ قسمت مستند تولید شده که آیت الله موسوی جزایری با ۳۰ قسمت، شریان کارون ـ تمدن کارون که از اهمیت ویژه ای دارد را در ۱۳ قسمت تهیه کرده ایم و در جشنواره های بین المللی نیز حضور پیدا می کند.

رحیمی در پایان با اشاره به اینکه مجموعه نام آوران را نیز با ۵۰ قسمت آماده پخش داریم، گفت: کتاب تاریخ ۶۰ ساله تلویزیون در استان خوزستان را نیز رونمایی می کنیم. 

به گزارش خبرنگار مهر، مخاطبان شبکه‌های رادیویی می‌توانند به وسیله رادیو نما، همزمان با شنیدن برنامه‌های مورد علاقه خود به وسیله گیرنده‌های دیجیتال(ست تاپ باکس) ،اطلاعات  مربوط به برنامه در حال پخش را از طریق رادیو نما پیگیری کنند.

همچنین مخاطبان می توانند به این وسیله از جلوه های تصویری مرتبط با برنامه های شبکه نیز بهره مند شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد