سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

برخورد جدی با عاملان تیراندازی در سطح شهرستان بندر ماهشهر

خبرگزاری فارس: برخورد جدی با عاملان تیراندازی در سطح شهرستان بندر ماهشهر

فرماندار بندر‌ ماهشهر با اشاره به موضوع تیراندازی‌های اخیر در سطح این شهرستان، گفت: با همکاری دستگاه‌ قضایی و انتظامی با عاملان تیراندازی در شهرستان بندر ماهشهر، برخورد جدی می‌شود.

منصور قمر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ماهشهر، با اشاره به موضوع تیراندازی‌های اخیر در سطح این شهرستان، اظهار کرد: هر گونه مورد نگران‌کننده امنیتی در شهرستان وجود داشته باشد، بدون شک به موقع و با دقت رصد می‌شود.

وی افزود: خوشبختانه شورای تأمین شهرستان به طور جدی در این موضوع ورود کرده و تدابیری برای این امر اندیشیده شده است.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر در ادامه با تأکید بر لزوم رسیدگی جدی به این موضوع، خاطرنشان کرد: تا به حال نیز با همکاری و تعامل دستگاه‌ قضایی و انتظامی تلاش شده، افراد متخلف شناسایی و با آنها به طور قاطع برخورد شود.

قمر اضافه کرد: دستگاه‌ قضایی نیز در این مورد بیشتر از گذشته برنامه‌های قابل توجهی اتخاذ کرده که برای برخورد جدی با متخلفان در پیش‌رو دارند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های قضایی همچنین به دنبال راهکارهایی برای مقابله با موضوعاتی از قبیل تیراندازی هستند، که ان‌شاءالله شاهد اقدامات جدیدی در این مورد خواهیم بود.

فرماندار شهرستان بندر‌ماهشهر در پایان با اطمینان بخشیدن به شهروندان در مورد حل معضل تیراندازی، اظهار کرد: مردم این اطمینان را داشته باشند که دست‌اندرکاران امنیتی شهرستان به طور جدی این قبیل تخلفات را مورد رسیدگی قرار داده و تلاش مضاعفی برای تأمین امنیت شهرستان دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد