سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

عملیات حفاری باعث آلودگی آب سه روستای حاشیه شهر اهواز شد

اهواز – ایرنا – سرپرست امور آبفا روستایی شهرستان کارون گفت: عملیات حفاری یک شرکت در شهرستان کارون باعث شکستگی کامل خط انتقال آب سه روستا « غزاویه کوچک، غزاویه بزرگ و قلعه حاج مزید » در روز دوشنبه شد.

آریا خاکی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: قطعی آب شرب روستاهای « غزاویه کوچک، غزاویه بزرگ و قلعه حاج مزید » که بر اثر عملیات حفاری آسیب دیده بود تعویض و اصلاح شد و با تعویض و اصلاح خط ، انتقال آب شرب سه روستای شهرستان کارون حل شد.
وی ادامه داد: عملیات تعویض و اصلاح این خط انتقال در مدت چهار ساعت و توسط گروه تعمیرات و بهره برداری امور آبفاروستایی شهرستان کارون انجام شد.
وی گفت: عملیات حفاری بدون کسب مجوز و استعلام انجام شده بود که باعث شد در هنگام عملیات شکستگی کامل خط انتقال هشت اینچ سه روستای غزاویه کوچک، غزاویه بزرگ و قلعه حاج مزید رخ بدهد.
سرپرست امور آبفاروستایی شهرستان کارون از آلودگی آب شرب و نارضایتی اهالی این روستاها بر اثر شکستگی خط انتقال نیز خبر داد و اظهار کرد: تعویض و اصلاح شبکه آب این سه روستا با خسارتی بالغ بر 40 میلیون ریال در کوتاهترین زمان برطرف شد.
گفته می شود این حفاری ناشی از فعالیت شرکت نفت بود و موجب شد تا برای ساعاتی آب لوله کشی این روستاها گل آلود شود.
روستاهای غزاویه کوچک، غزاویه بزرگ و قلعه حاج مزید دارای حدود یک هزار و 30 خانوار با جمعیتی بالغ بر چهار هزار و 200 نفر هستند.
7165/
خبرنگار:حمیدرضا ترابی فرد ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد