سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

14 مدال رنگارنگ خوزستانی‌ها در مسابقات نن‌شائولین کشور


ورزشی  15:25:42 1395/09/29
959-31981-5 کد خبر

مسابقات قهرمانی سبک "ننشائولین" ووشو کشور با کسب 14 مدال برای ورزشکاران خوزستانی همراه بود.

محمدعلی عسکریفر، رییس کمیته ننشائولین استان در گفتوگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، ‌اظهار کرد: ‌این رقابتها از چهارشنبه (24 آذرماه) به مدت چهار روز به میزبانی سمنان و با حضور 25 استان و شرکت 360 ووشوکار برگزار شد.

وی ادامه داد:‌ این رقابت‌ها در دو بخش تالو و ساندا و در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به انجام رسید و تیم نن‌شائولین استان نیز با 18 ورزشکار در مسابقات حضور یافت.

رییس کمیته نن‌شائولین خوزستان با اشاره به مدالآوران خوزستانی رقابت‌ها، گفت: ‌در بخش تالو، عباس علیاسحاقی در فرم "نان چوان "‌مدال طلای رقابت‌ها را بر گردن آویخت، میلاد آلبوغبیش در فرم "‌دائوشو" صاحب مدال نقره شد و علیرضا خاکسار در فرم‌"‌جینشو" ، حبیب آلبوغبیش در فرم "سنتی" و محمد شعبانی در فرم "گوئن شو" هر کدام یک نشان برنز کسب کردند.

وی گفت:‌ در بخش ساندا نیز رحیم غبیشاوی، عرفان بویری، ایرج محمدی، دانیال سلیمانی و محمدامین شکاری در وزن های 90، 60، 52، 48 و 60 کیلوگرم مدال طلا گرفتند، کمال آلبوعلی در وزن 80 کیلوگرم به مدال نقره دست یافت و مرتضی آلبوغبیش در وزن 75 کیلوگرم، ‌محمدمجتبی آتشین در وزن 52 کیلوگرم و مهدی بهادری در وزن 56 کیلوگرم هر کدام یک مدال برنز از این پیکارها دشت کردند.

عسکریفر خاطرنشان‌کرد‌: ماجد عسکریفر سرمربیگری تیم تالو و ابراهیم احمدپوری نیز هدایت تیم ساندا خوزستان را در این رقابت‌ها بر عهده داشتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد