سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

استقرار تیم 9 نفره جراحان پلاستیک در رامهرمز

خبرگزاری فارس: استقرار تیم 9 نفره جراحان پلاستیک در رامهرمز

سرپرست فرمانداری رامهرمز با اشاره به استقرار تیم 9 نفره جراحان پلاستیک در این شهرستان از حضور آنها تقدیر کرد.

علی بویری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: تیم جراحان پلاستیک کشور به سرپرستی عبدالجلیل کلانتر هرمزی از مفاخر ملی و پزشکی کشور از روز جمعه در بیمارستان مادر این شهرستان مستقرشده است.

وی ادامه داد: این تیم 9 نفره بزرگ‌ترین تیم جراحی پلاستیک کشور است که از اقصی نقاط استان و خارج از استان برای درمان به رامهرمز آمدند.

سرپرست فرمانداری رامهرمز تصریح کرد: بیماران دارای شکاف لب و کام توسط این تیم پزشکی مورد جراحی و درمان قرار می‌گیرند که یکی از بزرگ‌ترین خدمات پزشکی در این شهر در حال انجام است.

وی افزود: در این راستا همه امکانات شهرستان و پشتیبانی‌های لازم در حمایت از این تیم پزشکی بسیج شده تا آنان بتوانند به نحو احسن خدمات‌رسانی پزشکی خود را به افراد نیازمند که رایگان انجام می‌شود به عمل آوردند.

بویری تأکید کرد: رضایت اجتماعی ازاین‌گونه اقدامات باید سرلوحه کار مسؤولان بهداشتی و درمانی شهرستان قرار گیرد و در تقویت این حوزه کوشا باشند.

وی خاطرنشان کرد: تیم پزشکی عبدالجلیل کلانتر هرمزی با عمل نیک و انسانی خود و سفر به اقصی نقاط ایران سعی در درمان بیماران شکاف لب و کام را داشته‌اند که باید از این سرمایه‌های انسانی به نحو احسن تقدیر شود.

سرپرست فرمانداری رامهرمز در پایان گفت: امنیت، بهداشت و آموزش باعث توسعه منطقه‌ای خواهد شد و عدم پرداختن به هرکدام از این موارد باعث به وجود آمدن خلل دریکی از این زمینه‌ها می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد