سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

کمک 3 میلیارد تومانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به شهرداری رامهرمز

خبرگزاری فارس: کمک 3 میلیارد تومانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به شهرداری رامهرمز

شهردار رامهرمز گفت: قائم‌مقام سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تقبل کرد سه میلیارد تومان برای تکمیل استخر سرپوشیده این شهر پرداخت کند.

سید عبدالحسین حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: در همایش شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور که در کیش برگزار شد شهرداری این شهر به‌ صورت فعال شرکت کرد.

وی ادامه داد: در نمایشگاهی که در جوار این همایش برگزار شد این شهرداری با ایجاد غرفه فرصت‌های سرمایه‌گذاری، توانمندی‌های این شهر را در معرض دید شرکت‌کنندگان در همایش قرارداد.

شهردار رامهرمز تصریح کرد: در این همایش، رحمتی قائم‌مقام سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و مدیرکل‌های سازمان مربوطه و هیات همراه از غرفه فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری رامهرمز دیدن کردند.

وی افزود: قائم‌مقام سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ضمن اعلام رضایت از عملکرد شهرداری رامهرمز تقبل کرد مبلغ 3 میلیارد تومان برای تکمیل استخر سرپوشیده شهرداری رامهرمز پرداخت کند.

حسینی همچنین گفت: در این همایش و نمایشگاه برپا شده با پنج گروه سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری در رامهرمز مذاکره کردیم که نتایج مثبتی حاصل شد.

شهردار رامهرمز در پایان گفت: با شهردار کلان‌شهر تبریز در زمینهٔ حمل‌ونقل ترافیک شهری نیز وارد مذاکره شدیم که حاصل این مذاکره و دستاوردهای آن ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری و شهر ایده‌آل بوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد