سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

درخشش رزمی‌کاران خوزستان در مسابقات جهانی هندوستان

خبرگزاری فارس: درخشش رزمی‌کاران خوزستان در مسابقات جهانی هندوستان

سرپرست تیم فدراسیون ورزش کارگری از درخشش رزمی‌کاران خوزستانی در مسابقات جهانی هندوستان خبر داد.

‎کاوه اقبال کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: تیم ملی کیک‌بوکسینگ فدراسیون ورزش کارگری با اقتدار تمام موفق به کسب عنوان قهرمانی رشته کیک‌بوکسینگ در فستیوال جهانی ورزش‌های رزمی 2016 در کشور هند شد.

وی ادامه داد: فدراسیون کارگری در قالب دو تیم الف و ب آقایان و بانوان در مسابقات ورزش‌های رزمی هند شرکت کرد و موفق به کسب عنوان قهرمان مسابقات جهانی شد.

سرپرست تیم فدراسیون ورزش کارگری خاطرنشان کرد: تیم آقایان در بخش کیک بوکسینگ هفت مدال طلا، دو نقره و سه برنز و در بخش بانوان نیز چهار مدال طلا، یک نقره و یک برنز کسب کرد.

اقبال کیانی یادآور شد: مراسم افتتاحیه این مسابقات ٢١ آذرماه برگزار شد و رقابت‌ها نیز  از ٢٢ آذر لغایت ٢٤ آذر ادامه داشت که پس از ایران تیم‌های هند و ازبکستان به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: در این مسابقات که بنده کار سرپرستی و هومن رحیمی مدیریت فنی تیم را برعهده داشتیم، کادر فنی و بازیکنان خوزستانی با تلاش و اقتدار توانستند عناوین مختلفی را در رشته‌های

مختلف کسب کنند.

سرپرست تیم فدراسیون ورزش کارگری تصریح کرد: در این دوره از رقابت‌ها محمود امیری‌فر و افشین برازجانی مقام اول کیک‌بوکسینگ، قدرت‌الله انوشا و عزت‌الله انوشا مقام اول بادی‌کنتاکت، پوریا امیری مقام دوم بادی‌کنتاکت و محسن اکبری مقام اول کونگ‌فو (سمی کمپو) را به دست آوردند.

اقبال کیانی در پایان اضافه کرد: ورزشکاران افتخار آفرینمان پس از کسب مقام قهرمانی در بدو ورود به کشور به مشهد مقدس عزیمت کرده و به زیارت امام رضا (ع) مشرف شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد