سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

برگزاری جشن فرهنگی و هنری خوزستان در مسجدسلیمان

خبرگزاری فارس: برگزاری جشن فرهنگی و هنری خوزستان در مسجدسلیمان

جشن فرهنگی، هنری استان خوزستان با حضور جمعی از مدیران و مردم در شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، جشن فرهنگی، هنری استان خوزستان شامگاه دوشنبه با حضور جمعی از مدیران و مردم در شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.

در این مراسم شاد و متنوع از گروه ورزش باستانی، هنرمندان، خوانندگان بختیاری و پاپ شهرستان و از نمادهای محلی بختیاری از جمله چادرنشینی، قالیبافی و موسیقی اصیل بختیاری استفاده شد و از خانواده شهید مدافع حرم مهدی طهماسبی تجلیل صورت گرفت.

فرماندار مسجدسلیمان در این برنامه ضمن تبریک هفته فرهنگ و هنر اظهار کرد: مسجدسلیمان شهر هزار شهید، شهر شهید بهنام محمدی و مهدی طهماسبی و شهر اولین‌ها است، واقعا مسجدسلیمان از جایگاه خود دور شده است اما به فضل خداوند و با تلاش مسؤولان مسجدسلیمان در باند توسعه قرار گرفته است.

علیرضا گورویی ادامه داد: کارخانه آلومینیوم به مرحله نهایی و استخدام رسیده است تا در آینده‌ای نزدیک بتوانیم گام بزرگی در رفع مشکل بزرگ شهرستان که بیکاری است برداریم.

وی اضافه کرد: یکی از اقدامات موثر دولت در شهرستان اصلاح شبکه آب بوده است که در آینده‌ای نزدیک 60 کیلومتر آن اصلاح خواهد شد و 15 هزار نفر در شهرستان در جهت آبرسانی، آب شرب پایدار خواهند داشت.

گورویی در پایان اذعان داشت‌: به‌نظر من مهم‌ترین دستاورد دولت تدبیر و امید در شهرستان مسجدسلیمان وفاق و همدلی بوده است و مسجدسلیمان آینده روشنی خواهد شد که ان‌شاءالله به جایگاه اصلی خود خواهد رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد