سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

تک مدال برنز خوزستان در مسابقات قهرمانی تکواندو جوانان - امید کشور

تیم خوزستان در نخستین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو جوانان - امید کشور تنها به یک مدال برنز در بخش مردان دست یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، این رقابت‎ها از پنج‎شنبه (18 آذرماه) به مدت چهار روز در مجموعه ورزشی تختی زرین شهر اصفهان و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

در بخش آقایان این مسابقات، 306 شرکت کننده در قالب 31 تیم از 29 استان کشور حضور داشتند و در بخش بانوان نیز 172 تکواندوکار در قالب 28 تیم از 27 استان شرکت داشتند.

تیم خوزستان با ترکیب مهدی سویلمی، سیدامیر موسوی، علیرضا میرعلائی، امید منصوری، مرتضی باقری، احسان فریزاده، مصطفی معلمی و حافظ قاطع در بخش مردان حضور داشت و مریم سرفراز، شیرین منفرد، یاسمن ندامت، پگاه صالحی، زهرا خالقی، نازنین قادری، هانیه غلامی و فاطمه احسانی نیز ترکیب تیم بانوان استان را تشکیل می‎دادند.

در پایان رقابت‎ها، تیم آقایان خوزستان با تک مدال برنز مهدی سویلمی در وزن 54- کیلوگرم و کسب 15 امتیاز، در جایگاه سیزدهم رنکینگ نهایی مسابقات در بین 31 تیم قرار گرفت.

در این بخش، تکواندوکاران جوان تهرانی با کسب پنج مدال طلا، یک برنز و 73 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستادند، هوگوپوشان مازندرانی با کسب سه مدال طلا، دو برنز و 53 امتیاز نایب قهرمان شدند و تیم قزوین نیز با دو مدال نقره، یک برنز و 32 امتیاز سوم شد.

همچنین تیم بانوان استان که در کسب مدال از این پیکارها ناکام بود، با 16 امتیاز در بین 28 تیم این بخش، دوازدهم شد.

در این بخش، تکواندوکاران گیلانی با کسب چهار مدال طلا، دو برنز و 65 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستادند، هوگوپوشان استان البرز با کسب دو مدال طلا، دو نقره و 48 امتیاز نایب قهرمان شدند و تیم تهران نیز با یک مدال طلا، دو نقره، دو برنز و 44 امتیاز سوم شدند.

حسن محمدزاده، شاهین باویان و احمد اناری، کادر فنی تیم مردان خوزستان را در این دوره از مسابقات بر عهده داشتند و پریسا کوهی و نازی بارانی نیز کادر فنی تیم بانوان را تشکیل می‎دادند.

نفرات اول تا سوم هر یک از هشت وزن این پیکارها به رقابت‎های انتخابی تیم‎ملی دعوت خواهند شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد