سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سرمربی استقلال خوزستان: تیم ما در بازی برابر فولاد به غرور خود باخت

اهواز- ایرنا- سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت:تیم ما در بازی برابر فولاد خوزستان درحد و اندازه های خود ظاهر نشد و بازی را به غرور کاذب خود باخت.

به گزارش ایرنا سید سیروس پورموسوی عصر جمعه پس از دیدار تیمش برابر فولادخوزستان در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور اظهارکرد:تیم ما در این بازی در حدو اندازه های یک تیم قهرمان ظاهر نشد و بازیکنان انتظارات ما را در میدان برآورده نکردند.
وی افزود: بازیکنان ما باوجود گذشت 13 هفته از رقابت های لیگ هنوز با تفکرات ما فاصله دارند با این وجود سعی داریم تا پایان نیم فصل جایگاه خود را در جدول بهبود بخشیم.
سرمربی تیم استقلال خوزستان ادامه داد:تیم ما پس از پیروزی برابر سایپا در هفته گذشته دچارغرور کاذب شد و همین امر باعث شد در این بازی نتواند انتظارات ما را براورده کند.
وی بیان کرد: تیم ما هیچگاه به دنبال بازی احساسی نبود اما در این بازی بازیکنان تا اندازه ای احساسی کار کرده و موقعیت های خوبی را از دست دادند.
پورموسوی تصریح کرد: نبود رحیم زهیوی نیز تا اندازه ای در کیفیت کار تیمی ما تاثیرگذار بود اما در بازی آینده با تغییراتی که در ترکیب تیم صورت می دهیم نقاط ضعف را برطرف می کنیم.
وی اظهار کرد: اشباهات بازیکنان در میدان بازی هیچ ارتباطی با کادر فنی ندارد به همین جهت تا اندازه ای که در توان داریم تمرکزمان را روی کم کردن اشتباهات بازیکنان در زمین می گذاریم.
سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: تیم ما در حال حاضر مشکلات مالی را فراموش کرده و تا نیم فصل با تمام وجود برای کسب جایگاه مطلوب در جدول تلاش می کند.
دیدارتیم های استقلال خوزستلان و فولاد خوزستان از هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور روز جمعه در ورزشگاه غدیر برگزار شد و تیم فولاد خوزستان موفق شد با یک گل حریف خود را شکست دهد.
تیم فولاد با 13 بازی (4 برد و 7مساوی و 2باخت ) در مجموع با 19 امتیاز در رده پنجم جدول لیگ قرار دارد.
تیم استقلال خوزستان نیز با 13 بازی(3 برد ، 6 مساوی و 4 باخت) در مجموع با 15 امتیاز دررده دهم جدول لیگ جای دارد.
7152 خبرنگار: محمدرضا خبازان **انتشاردهنده : کبری آقازری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد