سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

عنوان نایب قهرمانی ورزشکار ایذه‌ای در مسابقات وزنه‌برداری قدرتی کشور

خبرگزاری فارس: عنوان نایب قهرمانی ورزشکار ایذه‌ای در مسابقات وزنه‌برداری قدرتی کشور

ورزشکار ایذه‌ای در مسابقات وزنه‌برداری قدرتی کشور عنوان نایب قهرمانی را به‌دست آورد و به عضویت تیم ملی در آمد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایذه، علی کیانی ورزشکار اهل این شهرستان در مسابقات وزنه‌برداری قدرتی (پرس سینه) کشور عنوان نایب قهرمانی را به‌دست آورد و به عضویت تیم ملی در آمد.

علی کیانی در این رابطه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایذه اظهار کرد: این پنجمین مدال کشوری‌ام در مسابقات قهرمانی کشور بوده که با کسب آن قرار است به رقابت‌های آسیایی اعزام شوم.

این ورزشکار با اشاره به مشکلات مالی موجود در بین ورزشکاران شهرستان تصریح کرد: عدم وجود اسپانسر در اکثر رشته‌های ورزشی شهرستان مشاهده می‌شود اما خوشبختانه یک اسپانسر برای کمک به حضور بنده در مسابقات آسیایی اعلام آمادگی کرده است.

کیانی با اشاره به اینکه مسابقات وزنه‌برداری قدرتی قهرمانی کشور در شهر تبریز به پایان رسید، خاطرنشان کرد: در این‌دوره از رقابت‌ها با کسب رتبه دوم به کار خود پایان دادم.

وی با تقدیر از مربی خود و ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان ایذه گفت: جا دارد از تلاش‌های بی‌وقفه محسن داودی به عنوان مربی و هوشنگ حاتمی مرد زحمت‌کش اداره ورزش و جوانان ایذه که با حمایت‌های خود باعث کسب این مدال شدند تشکر کنم.

کیانی در پایان با بیان اینکه تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا بتوانم با کسب مدال در مسابقات آسیایی برای کشورم افتخارآفرینی کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد