سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اعلام آمادگی سرمایه‌گذاران خارجی در اندیمشک

خبرگزاری فارس: اعلام آمادگی سرمایه‌گذاران خارجی در اندیمشک

سرمایه‌گذارانی از چند کشور خارجی آمادگی خود را به منظور سرمایه‌گذاری در صنعت نیروگاه جدید سیکل ترکیبی، پتروشیمی و سدسازی در اندیمشک اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، با حمایت‌های فریدون حسنوند نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، زمینه سرمایه‌گذاری شرکت‌هایی از چین و کره جنوبی با توانمندی اجرای پروژه پتروشیمی در اندیمشک ایجاد شد و به‌زودی تیم‌های فنی و مالی از شرکت‌های مجری در تهران و اهواز اجرای کار را نهایی می‌کنند.

مدیر پروژه شرکت پترو سازه کاویان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به این مورد سرمایه‌گذاری اظهار کرد: شرکت آرژانتینی "ایمپسا" با 100 سال سابقه در ساخت سد و نیروگاه‌های سیکل ترکیبی و بادی آمادگی خود را در زمینه سرمایه‌گذاری در این صنعت در شهر اندیمشک اعلام کرد.

بابک حق‌شناس ادامه داد: به زودی نمایندگان قانونی این شرکت به منظور نهایی کردن این سرمایه‌گذاری به ایران سفر خواهند کرد.

مدیر پروژه شرکت پترو سازه کاویان اضافه کرد: جا دارد در همین رابطه از فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی که زحمات زیادی در اجرایی شدن این پروژه‌ها متحمل شد و همچنین رضا شمسایی رئیس سازمان آب و برق استان خوزستان که زمینه این سرمایه‌گذاری‌های خارجی در استان خوزستان را ایجاد کرد و در اشتغال‌زایی در این استان نقش مهمی ایفا کردند، تشکر کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد