سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

رقابت بانوان خوزستانی در مسابقات نجات‌غریق کشور

تیم بانوان خوزستان در رقابت‌های قهرمانی نجات‌غریق کشور شرکت می‌کند.

حر حاجیان، رییس هیات نجات‌غریق استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ‌منطقه خوزستان، اظهار کرد: ‌این مسابقات از فردا (17 آبان‌ماه)‌ به مدت دو روز به میزبانی جزیره کیش برگزار می‌شود.

وی گفت: ‌مسابقات در سه بخش ساحلی، دریایی و استخری برگزار می‌شود که الهام کیانی، الهام عموآقایی، سعاد عساکره، سنا بطانی و فروغ بن‌رشید به عنوان ورزشکار، الهام صفری به عنوان مربی و پروین رمضانی به عنوان سرپرست، از استان خوزستان در این مسابقات شرکت می‌کنند. مریم سلامات نیز به عنوان داور به این مسابقات اعزام می‌شود.

رییس هیات نجات‌غریق خوزستان بیان کرد: ‌آمادگی تیم بسیار خوب است و ما به دنبال این هستیم که جایگاه واقعی نجات‌غریق بانوان استان را پیدا کنیم. تیم استان برای شرکت در این رقابت‌ها تمرینات خوبی را پشت سر گذاشت، ضمن این‌که چندین دوره لیگ استان و مسابقات انتخابی را هم برای آمادگی هر چه بیشتر نفرات‌مان برگزار کردیم.

وی خاطرنشان‌کرد: ‌سعی کردیم نفرات برتر استان را به این مسابقات اعزام کنیم و ان‌شاءالله که بتوانند جزو نفرات برتر کشور باشند. به هر حال باید کار کنیم و ما در دو سه سال اخیر برای پیشرفت نجات‌غریق خوزستان بسیار تلاش کرده‌ایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد