سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

رضا بوعذار نشان طلای مسابقات آسیایی خود را به خانواده شهید مدافع حرم اهدا کرد

اهواز - ایرنا- رضا بوعذار ملی پوش خوزستانی تیم دو و میدانی جانبازان و معلولان کشور نشان طلای آسیایی خود را در آیینی با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان استان درشب تاسوعای حسینی به خانواده شهید رضا عادلی شهید مدافع حرم اهدا کرد.

به گزارش ایرنا رضا بوعذار دوشنبه شب در این آیین در جمع خبرنگاران گفت: شهدای مدافع حرم برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) و برقراری امنیت در مرزهای کشور جان خود را نثار کردند و این کمترین کاری است که ما ورزشکاران می توانیم به پاس ارج نهادن به مقام شامخ این شهدا انجام دهیم.
وی افزود: شهدای والامقام میهن اسلامی در جبهه های حق علیه باطل و دفاع از حرم اهل بیت(ع) از آرمان ها نظام اسلامی دفاع کردند و قدردانی از خانواده های آنها وظیفه ای است که همه ما به ویژه جامعه ورزش برعهده داریم.
دارنده مدال طلای مسابقات آسیا ادامه داد: پیش از این نیز در سال های گذشته نشان های آسیایی و جهانی خود را به خانواده های سردار علی هاشمی و سردار حمید تقوی اهدا کردم و در این روز این مدال طلای آسیا را به خانواده شهید رضا عادلی شهید مدافع حرم اهدا کردم.
رضا بوعذار قهرمان دو و میدانی آسیا پارسال نیز با حضور در منزل شهید مدافع حرم سید حمید تقوی فر، نشان نقره بازی های آسیایی دو و میدانی سرعت ماکائو چین در سال 2006 را به مادر این شهید سرافراز و مدافع حرم اهل بیت(ع) اهدا کرد.
نشان نقره آسیایی اردن در سال 2007، نشان نقره جوانان آسیا در سال 2006، نشان برنز بازی های آسیایی چین در سال 2007، طلا و نقره مسابقات آسیایی تهران در سال 2010، نشان نقره ستارگان آسیا در هند در سال 2011، نشان نقره جایزه بزرگ آسیایی تایلند در سال 2008، دو نشان برنز مسابقات غرب آسیا در حلب سوریه در سال 2011 و آخرین آن طلای داخل سالن مسابقات آسیایی چین از جمله افتخارات رضا بوعذار در سطوح ملی،منطقه ای و جهانی است.
7152/ 6037
خبرنگار: محمد رضا خبازان ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی

انتهای پیام /*
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد