سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

خبرهای ضدونقیض درباره تغییر در معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان

خبرگزاری فارس: خبرهای ضدونقیض درباره تغییر در معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان

با وجود انعکاس اخباری مبنی بر قطعی شدن تغییر معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، اما روز گذشته معاون فعلی سیاسی اجتماعی استانداری این خبر را بی‌اساس خواند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، برخی سایت‌ها و پایگاه‌های خبری وابسته به جریان اصلاح‌طلبان این روزها از قطعی شدن نشستن علی حسین حسین‌زاده رئیس فعلی دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان بر کرسی معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خبر می‌دهند.

اگر چه برخی از همین سایت‌ها ابتدا از عدم رضایت حسین‌زاده برای پذیرفتن این پست خبر دادند، اما ظاهرا با اصرار استاندار وی بالاخره پذیرفته این پست را عهده‌دار شود.

حسین‌زاده پیش از این و در دوره استانداری فتح الله معین در دولت اصلاحات، در جایگاه مدیرکل اجتماعی استانداری همکار نزدیک غلامرضا شریعتی (استاندار) بعنوان مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری بود.

اما با وجود این خبرسازی‌ها روز گذشته فرج‌الله خبیر معاون فعلی سیاسی اجتماعی خوزستان در حاشیه معارفه فرماندار جدید ایذه این اخبار را رد کرد.

خبیر گفت: این روزها صحبت و حرف‌ها از پایان یافتن کار من در این نهاد و جایگاه معاون سیاسی استاندار است که در حد یک شایعه بیش نیست.وی افزود: به هر حال هر مدیر برای رفتن روی کار می‌آید و قرار نیست تا انتها در جایگاه خود باقی بماند و دوره کاری من نیز روزی به پایان می‌رسد.

به هر حال باید دید در روزهای آینده چه تغییراتی در عمارت در حال مرمت خیابان فلسطین اهواز روی خواهد داد.

اگر چه تاکنون غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان نشان داده برای تغییر در سطح مدیران آنچنان عجله‌ای و یا حتی برنامه‌ای ندارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد