سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام عازم چین شد

خبرگزاری فارس: تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام عازم چین شد

تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا، تهران را به مقصد کشور چین ترک کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا برای حضور در این رقابت‌ها تهران را به مقصد کشور چین ترک کرد.

این مسابقات از روز یکشنبه 17 مهرماه جاری در پکن برگزار خواهد شد و پتروشیمی به عنوان قهرمان غرب آسیا در این تورنمنت شرکت خواهد کرد.

آسمان‌خراش‌های پتروشیمی بندر امام قرار بود، پیش از این رقابت‌ها در یک تورنمنت چهارجانبه در کشور چین شرکت کنند که با تصمیم دولت این کشور این رقابت‌ها لغو شد.

بندر امامی‌ها با ترکیب اوشین ساهاکیان، مهراد آتشی، رسول مظفری، روزبه ارغوان، محمد جمشیدی، مهدی اسماعیلی، سالار منجی، رضا لطفی، حامد حسین‌زاده، محمد حسن‌زاده، بهنام یخچالی، روزبه ارغوان، جیمز وایت و جرالد رابینسون در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

این تیم همچنین «محمد حسن‌زاده» از نفت آبادان را به عنوان یار کمکی در این رقابت‌ها به همراه خواهد داشت.

پتروشیمی طبق برنامه اعلام شده در گروه نخست این رقابت‌ها با تیم های الریاضی لبنان، الریان قطر، ONGC هند و پائیان چین تایپه هم‌گروه شده است.

همچنین گروه دوم این رقابت‌ها را تیم‌های الشرطه عراق، آتیرائو قزاقستان، بارسی اترائو مالزی، الاهلی امارات و ژینجیانگ تشکیل خواهند داد.

نماینده کشورمان در این رقابت‌ها در نخستین گام، روز شنبه از ساعت 13 و 30 به وقت تهران به مصاف پائیان چین تایپه خواهد رفت.

پتروشیمی دومین دیدار خود را روز یکشنبه از ساعت 8 و 30 صبح مقابل ONGC هند برگزار خواهد کرد، این تیم روز دوشنبه به استراحت خواهد پرداخت و مجددا روز سه‌شنبه به مصاف الریان قطر خواهد رفت و روز چهارشنبه هفته آیبنده نیز در آخرین دیدار دور مقدماتی خود به دیدار الریاضی لبنان می‌رود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد