سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

کشف 780 میلیارد ریال کالای قاچاق در نیمه اول امسال

خبرگزاری فارس: کشف 780 میلیارد ریال کالای قاچاق در نیمه اول امسال

فرمانده مرزبانی استان خوزستان گفت: در نیمه اول امسال مبلغی بالغ بر 780 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان خوزستان کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، عبدالله نظرپور امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف 780 میلیارد ریال کالای قاچاق در نیمه اول امسال در سطح استان اظهار کرد: مبارزه کردن با پدیده شوم قاچاق در سطح استان و کشور به دلیل حمایت از تولیدات داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی از برنامه‌های جدی و در دستور کار است.

وی با بیان اینکه در نیمه اول امسال نزدیک به 2 هزار و 100 مجرم اقتصادی در استان شناسایی و بازداشت شدند، افزود: در این مدت زمان 535 شناور و خودرو توسط ماموران مرزبانی استان شناسایی و توقیف شد.

فرمانده مرزبانی خوزستان با بیان اینکه چند گروه قاچاقچی مواد سوختی در استان شناسایی شده است تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته در این‌مدت زمان از سال میزان 466 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد و به چرخه اقتصادی کشور بازگردانده شد.

وی گفت: مواد خوراکی، پارچه، دام‌های زنده، لوازم آرایشی و بهداشتی، قطعات یدکی خودرو، کفش، پوشاک و مقدار زیادی از کالاهای دیگر از جمله کشفیات قاچاق در 6 ماهه نخست امسال بوده است.

نظرپور در پایان خاطرنشان کرد: کالاهای کشف شده به میزان تقریبی 780 میلیارد ریال برآورد قیمت شده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد