سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

دستگیری عوامل سرقت مسلحانه در اندیمشک/ کشف 30 قبضه سلاح شکاری

خبرگزاری فارس: دستگیری عوامل سرقت مسلحانه در اندیمشک/ کشف 30 قبضه سلاح شکاری

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اندیمشک با اشاره به دستگیری عوامل سرقت مسلحانه در این شهرستان گفت: کشف 30 قبضه اسلحه شکاری و دستگیری عامل نگهدارنده توسط پلیس اطلاعات انجام شد.

صادق جعفری چگنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اندیمشک با اشاره به دستگیری عوامل سرقت مسلحانه در این شهرستان اظهار کرد: عوامل یک سرقت مسلحانه در شهرستان با اقدامات و تلاش‌های بازپرس ویژه آگاهی شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: این افراد پس از دستگیری لب به اقرار به اقدامات خود گشودند و تحقیقات مقدماتی در حال انجام است.

دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک در ادامه به کشف 30 قبضه اسلحه شکاری در این شهرستان و دستگیری عامل نگهدارنده اشاره و تصریح کرد: این محموله شب گذشته وارد شهرستان شد و در یکی از شهرک‌های اطراف مخفی شده بود که توسط پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی اندیمشک کشف و ضبط و عامل اصلی دستگیر شد.

جعفری چگنی اضافه کرد: این محموله با هدف توزیع شدن در شهرهای شمالی استان به این شهرستان وارد شد.

وی  ادامه داد: در طول یک‌سال گذشته چندین محموله سلاح شکاری توسط نیروهای انتظامی و امنیتی این شهرستان در ورودی استان کشف شده است که در این رابطه دستگاهای انتظامی، امنیتی و قضایی شهرستان عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند.

جعفری در ادامه با اشاره به دستگیری یک فرد شرور در شهرستان خاطرنشان کرد: فرد شرور که عامل تیراندازی‌های متعدد نیز بود، با شناسایی و رصدهای اطلاعاتی توسط پلیس اطلاعات شهرستان قبل از انجام شرارت دیگر دستگیر شد.

وی در پایان با بیان اینکه از این فرد نیز یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف نیز کشف و بازداشت شد، عنوان کرد: این فرد تحت تعقیب مراجع قضایی شهرستان های همجوار نیز بوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد