سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

رئیس شورای شهر اندیمشک در شانزدهمین نشست این شورا انتخاب شد

اندیمشک - ایرنا - پس از کش و قوس های فراوان در شانزدهمین نشست انتخاب اعضای هیات رییسه شورای اسلامی شهر اندیمشک ، رییس این شورا انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا نشست انتخاب اعضای هیات رییسه شورای اسلامی شهر اندیمشک سه شنبه شب در دفتر این شورا با حضور فرماندار اندیمشک برگزار شد.
فرماندار اندیمشک در این جلسه ضمن دعوت اعضای این شورا به همدلی گفت:اعضای شورای اسلامی شهر با توجه به اساس تشکیل شوراها به وظایف محوله با همدلی و عزم جدی تلاش کنند.
پیمان جهانگیری افزود:اعضای شورای اسلامی شهر با توجه به مطالبات مردم با پرهیز از حاشیه ها با همدلی و همکاری برای توسعه و اجرای طرح های عمران شهری تلاش کنند.
وی تاکید کرد:انتخاب هیات رییسه شورای اسلامی شهر یکی از دغدغه های مردم بوده که به دلیل به اجماع نرسیدن تاکنون به طول انجامید.
در این جلسه مصطفی اسکندری با هشت رای موافق به عنوان رئیس و سخنگوی شورا، محمدرضا بختیاری با 9 رای به عنوان نایب رئیس شورا،رعنا میرعالی خزانه دار شورا و کرامت میری منشی شورا انتخاب شدند.
حجت الاسلام فضل اله باقری از اعضای شورای اسلامی شهر نیز در اعتراض به برخی رفتارها استعفای خود را تقدیم هیات رییسه جدید کرد.
تعطیلی حدود یک ماهه شورای اسلامی شهر اندیمشک واکنش گسترده ای در شبکه های اجتماعی به همراه داشته است.
برخی اعضای شورای اسلامی شهر اندیمشک نیز با انتشار بیانیه در شبکه های اجتماعی به درخواست مردم برای خاتمه به این بلاتکلیفی پاسخ داده اند.
استعفای پنج تن از اعضای این شورا و برخی موارد دیگر این شورا را تا مرز انحلال کشاند.
شورای اسلامی اندیمشک 11 عضو دارد.
7281/6068
خبرنگار :زهرا دهقان - انتشار دهنده:محمدعلی فریدپناه

انتهای پیام /*
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد