سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

فرار فولاد از روزهای رکود/کار سخت نفتی‌ها در مشهد/ خیز استقلال با پیکان

خبرگزاری فارس: فرار فولاد از روزهای رکود/کار سخت نفتی‌ها در مشهد/ خیز استقلال با پیکان

در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، نمایندگان خوزستان کار سختی را مقابل حریفان خود خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور از فردا در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود تا پس از آن تیم‌ها باز هم از تب و تاب بازی‌ها افتاده و به تعطیلات بروند تا تیم ملی ایران خود را برای دو بازی مهم در مقدماتی جام جهانی آماده کند.

بر همین اساس، سه نماینده استان خوزستان نیز در این آوردگاه، در سه گوش ایران به مصاف حریفان خواهند رفت.

استقلال خوزستان پس از توقف در آبادان و مقابل تیم صنعت نفت، در این هفته برای سومین بازی متوالی نیز از خوزستان خارج نخواهد شد و در اهواز از پیکان تهران پذیرایی خواهد کرد.

شاگردان سید سیروس پورموسوی، با علم به این موضوع  که امتیازات زیادی را تاکنون از دست داده‌اند پای به این رقابت‌ خواهند گذاشت تا تساوی‌ها مکرر خود را در لیگ برتر جبران کنند و مهر آغازی بر پیروزی‌ها خود زنند.

مدافع عنوان قهرمانی با ستاره‌های خود همچون زهیوی، زبیدی، بیت سعید و پورقاز، که هر کدام به تنهایی در روند تیمی خود سهم بسزایی دارند، می‌تواند در ادامه انتظارات را براورده کند و راه فصل گذشته را  پیش بگیرند.

تیم فوتبال استقلال خوزستان در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور، عصر سه‌شنبه از ساعت 18 و 50 در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف پیکان رده چهاردهمی خواهد رفت.

صنعت نفت آبادان نیز پس از تساوی سختی که در مقابل آبی‌پوشان اهوازی در خانه کسب کردند، در این هفته به مشهد خواهند رفت تا شاید دو امتیاز از دست رفته خانگی را جبران کنند.

آبادانی‌ها که قصد داشتند با پیروزی در مقابل استقلال در خانه هر سه امتیاز را کسب کنند تا برای تساوی به مشهد بروند، حال با وجود تساوی خانگی به چیزی جز پیروزی در شمال شرق ایران فکر نمی‌کنند.

شاگردان نادر دست‌نشان به هیچ عنوان دوست‌ ندارند از کورس بالای جدول عقب بمانند بر همین اساس، با توجه به عدم هماهنگی نماینده مشهد و عدم کسب نتایج مناسب توسط این تیم، بی‌شک خیز زردپوشان آبادانی برای برد در این دیدار مشهود است.

نماینده آبادان در صورتی که بتواند در این هفته به پیروزی دست یابد، اوضاع مناسبی را در بین سه تیم نخست جدول رده‌بندی رقابت‌ها کسب خواهد کرد.

صنعت نفت آبادان روز چهارشنبه از ساعت 17 در ورزشگاه ثامن مشهد رو در روی پدیده خراسان صف‌آرایی خواهد کرد.

در حال حاضر نفتی‌ها با 9 امتیاز در رده پنجم جدول و پدیده با 6 امتیاز در رده دوازدهم جدول جای دارند.

در تبریز، فولاد خوزستان به مصاف گسترش فولادی خواهد رفت که علیرغم خریدهای پر سر و صدای خود در آغاز فصل، هنوز به فروغی دست نیافته است.

نماینده تبریز که در هفته اخیر نیز جای فولاد را در انتهای جدول گرفته است، سعی دارد تا در خانه خود آبرو داری کرده و مقابل فولاد تازه اوج گرفته صاحب هر سه امتیاز شود.

فولاد نیز با نخستین پیروزی که در هفته گذشته در اهواز کسب کرده، مصمم است تا این روند را ادامه داده و با از دست دادن امتیاز در تبریز مجدد به روزهای رکود و سکون باز نگردد.

تیم فوتبال فولاد خوزستان نیز در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور، به تبریز سفر خواهد کرد تا روز چهارشنبه از ساعت 16 و 45 دقیقه  به مصاف گسترش فولاد تبریز خواهد رفت.

فولاد با پیروزی هفته گذشته از انتهای جدول کنده شد و تا رده رده دهم جدول صعود کرد و جای خود را به حریف هفته جای خود یعنی گسترش فولاد تبریز در ته جدول داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد