سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

هشدار استاندار خوزستان نسبت به لابی و نفوذ در شهرداری و شورای شهر

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه مدیریت شهرداری باید در دست شهروندان باشد، گفت:در این خصوص لازم است به معنای واقعی به کار شهرداری و شورای شهر احترام گذاشته و در آن لابی نکنیم.

به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی عصر پنجشنبه در نشست بررسی مشکلات شهر اهواز با حضور مدیران شهرداری اهواز، گفت:نباید در کار شورای شهر به عنوان منتخب مردم دخالت کرد و لازم است، مدیریت آن به معنای واقعی به شهروندان سپرده شود.
وی ادامه داد:اینجانب به خود اجازه دخالت در امور شهرداری را نمی دهم، چرا که اعتقاد دارم، سازمان ها و دستگاه های فراوانی تحت مدیریت ماست، لذا باید اجازه دهیم یک نهاد برای مردم و در اختیار شهروندان باشد.
وی با بیان اینکه شورای شهر و شهرداری باید دوره تکامل خود را طی کند تا به تکامل برسد، افزود:اشتباهی که مردم انجام می دهند از کار صحیح برخی مدیران بهتر است، چرا که به مرور زمان در مسیری قرار می گیرد که به تجربه مفید تبدیل می شود.
استاندار خوزستان تصریح کرد:نقش دولت، پشتیبانی و حمایت در حد و بضاعت خودمان است و سازمان ها و شرکت های بزرگ نیز باید تعهدات خود را انجام دهند، همچنین صنایع بزرگ به قول هایی که درباره برخی پروژه ها در شهرها داده اند عمل کنند و مسولیت های اجتماعی خود را در شهر اهواز انجام دهند.
وی از اهواز به عنوان پیشانی استان خوزستان یاد کرد و گفت:شهرداری اهواز الگوی بقیه شهرداری ها است و اگر کار اشتباهی انجام دهد، بقیه نیز ممکن است آن خطا را تکرار کنند.
شریعتی همچنین در سخنانش در خصوص روند پیشروی متروی اهواز، افزود:از شورای شهر و شهردار اهواز درخواست می کنم همت ویژه ای برای تکمیل این طرح داشته باشند چراکه اگر اهواز را به عنوان شهری مدرن بخواهیم، راه اندازی مترو از راه های تحقق این مهم است.
وی شهرداری اهواز را بازوی کمکی استانداری خوزستان در تحقق برنامه ها خواند و ادامه داد:اگر مترو راه اندازی شود احساس مثبت در مردم بروز می یابد و لازم است با همکاری و همت بیشتر، مسیر پیشرفت و توسعه پایدار اهواز را آن گونه که در شان و منزلت این شهر است، فراهم کنیم.
به گزارش ایرنا نشست اعضای شورای شهر اهواز و شهردار با استاندار خوزستان در سالن جلسات استانداری برگزار شد.
در این نشست در خصوص برخی مشکلات شهر اهواز بحث و تبادل نظر شده و در این خصوص تصمیم گیری شد.7164/6125

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد