سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

کاهش دمای هوا در خوزستان

/ بوی پاییز از عطسه‌های گوشه و کنار خوزستان می‌آید

خبرگزاری فارس: کاهش دمای هوا در خوزستان/ بوی پاییز از عطسه‌های گوشه و کنار خوزستان می‌آید

با وجود شرجی‌های نیمه جان مناطق جنوبی خوزستان، روند کاهش دما به هوای این استان آمد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، هفته گذشته بود که گزارشی مبنی بر ادامه‌دار بودن شرجی‌های هوا در خوزستان و افزایش میزان دمای آن گزارش شد.

گرمایی که دیری نپایید تا جای خود را به یک هوای جدید در سطح استان بدهد و رگه‌های نسیم را به هوای داغ این استان هدیه ببخشد.

عطسه‌های مردمان کوچه و خیابان اکثر شهرهای استان از جمله شهرستان‌های شرقی و شمالی استان نشان از آغازی نو در فصل‌های سال می‌دهد و صدای پاهای پاییز هزار رنگ در این مناطق خیلی زودتر از مناطق جنوبی استان به گوش می‌رسد.

کاهش چهار درجه‌ای هوای استان تا به امروز باعث مطبوع شدن هوا به ویژه در شب هنگام در بسیاری از مناطق استان خوزستان از جمله شهرهایی مانند ایذه، مسجدسلیمان، باغملک، شوشتر، اندیمشک و چند شهر دیگر شده است.

شاید با وجود این خنک شدن هوا در کنار شادی و رضایت مردم از رفتن گرمای طاقت فرسا بتوان پایانی بر گردش‌های تابستانه در این مناطق زد، مناطقی که با ورود اولین توده‌های ابری به آسمان استان به سردترین مناطق جنوب کشور تبدیل خواهند شد.

با این حال تغییر هوای این استان نمی‌تواند به صورت حتمی باشد و ممکن است به مانند سال‌های گذشته دوباره روند افزایشی برای هوای استان پیش‌بینی شود، اما آنچه تصور می‌شود پایان یافتن روزهای طاقت‌فرسا و بسیار داغ در سطح این استان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد