سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مدیر روابط عمومی آتش نشانی اهواز خبر داد:

حریق منزل مسکونی با نشت گاز پک‌نیک/ خودکشی ناکام در رودخانه کارون

آتش نشانی
شناسهٔ خبر: 3759451 -
اهواز ـ مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از حریق یک باب منزل مسکونی به علت نشت گاز پک‌نیک در منطقه پادادشهر خبر داد.

مقصود حق شناس در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عصر روز گذشته با تماس شهروندان به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر رخداد آتش سوزی در منطقه پادادشهر اطلاع داده شد.

وی افزود: آتش نشانان ۲ دقیقه بعد در محل حادثه حضور و با استفاده از تجهیزات اطفای حریق، آتش سوزی را خاموش و از سرایت آن به سایر منازل جلوگیری کردند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهردا ری اهواز تصریح کرد: هرچند به لطف خدا این حادثه صدمه جانی در پی نداشته ولی در این حادثه خساراتی  به منزل وارد شد.

حق شناس در ارتباط با علت حادثه گفت: علت حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز نشت و حریق  گاز پیک نیک اعلام شده است.

با سرعت عمل تیم امداد خودکشی در رودخانه ناکام ماند

وی در ارتباط با حادثه خودکشی ناکام در رودخانه کارون اهواز گفت: ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه صبح امروز شنبه با تماس شهروندان به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر خودکشی در رودخانه کارون پل شهید دقایقی اطلاع داده شد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: ‌فرماندهی ۱۲۵ بلادرنگ اتیم امداد آبی و دو خودروی امداد و نجات به آدرس و محل اشاره شده توسط شهروندان اعزام کرد.

حق شناس تشریح کرد: غواصان امداد آبی آتش نشانی موفق شدند با حضور آنی خود در محله حادثه شخص مورد نظر را که دختری حدودا ۱۸ ساله بود و به دلیل پاره ای مشکلات شخصی به قصد خاتمه دادن به زندگی، از پل دقایقی کیانپارس خود را به رودخانه کارون انداخته بود، در حالی که چند قدمی بیشتر با مرگ فاصله نداشت را از آب گرفته و به ساحل منتقل کنند.

وی عنوان کرد: آتش نشانان اقدامات اولیه احیا را تا رسیدن عوامل اورژانس اجرا و سپس آن دختر را به منظور ادامه درمان به آمبولانس اورژانس ۱۱۵ منتقل کردند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان خبر داد: امروز نیروهای جدید آتش نشانی مراسم ادای سوگند را اجرا کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد