سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مردم خوزستان از سفرهای بی‌ثمر خانم ابتکار عصبی شده‌اند

 

شناسه خبر: 1163783 سرویس: سیاسی
سفر معصومه ابتکار به اصفهان

سهراب گیلانی از سفرهای بی‌ثمر رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به خوزستان انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس باشگاه خبرنگاران تسنیم«پویا»، سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند در نطق میان دستور خود با اشاره به نقش آمریکا در ایجاد  درگیری‌ها در منطقه اظهار داشت: خشونت در منطقه غرب آسیا رواج یافته  و عقلانیت در رفتارسیاسی کشورها دیده‌ نمی‌شود و کشورهای اسلامی با نقشه‌های غرب و استکبار جهانی بایکدیگر به مجادله می‌پردازند.

گیلانی با بیان اینکه آمریکا و استکبار با استراتژی اختلاف بیانداز و حکومت کن در حال ایجاد اغتشاش و درگیری در منطقه هستند، تصریح کرد: آل سعود نیز در کنار آمریکا در حال حمایت از گروه‌های تروریستی منطقه است و برنامه ریزی این اختلافات همه از آمریکا سر چشمه می‌گیرد که با همکاری و حمایت مالی آل‌سعود که دجال آمریکا می‌باشد اتفاقاتی مانند عدم حضور ایران در حج را به وجود می‌آید. 

وی با تاکید براین نکته که ملت ایران خیانت‌ها و جنایات آمریکا را در طول 37 سال گذشته هرگز فراموش نخواهد کرد، ادامه داد: اینکه برخی به دنبال آن هستند که ملت این تجربه تاریخی را در دوران پسابرجام از یاد ببرد نقشه‌ای خام و ساده‌اندیشانه‌ است که هرگز به وقوع نخواهد پیوست.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سفرهای بی‌ثمر خانم ابتکار به خوزستان مردم استان را عصبانی کرده‌ است، گفت: معظل ریزگردها، فقر و بی‌کاری در استان خوزستان  رشد داشته است که مردم محروم این استان را از عملکرد مدیران ناامید کرده است.

گیلانی ادامه داد: دز و کارون از ظرفیت‌های بالایی برخوردار بوده و بالاترین نرخ بیکاری را نیز در این شهرها شاهد هستیم و مردم امیدواند که دولت با سیاست‌های اقتصادی مدون و باتوجه به اینکه این شهر و دیار از ثروتمندترین مناطق می‌باشد مشکلات کشور را حل کند.

وی با بیان اینکه بیش از چهارماه از سیل شوشترمی‌گذرد و در اوضاع کشاورزان سیل‌زده تغییری حاصل نشده است، گفت: سیل زدگان و روستاییان می‌گویند دولت مردان و مدیران استانی کجا هستند و چرا به ما سر نمی‌زنند و مگر نمی‌دانند که تنها منبع ما برای امرار معاش کشاورزی است. هرچند طی روزهای گذشته استاندار خوزستان به ماجرا ورود پیدا کرده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد