سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

لزوم پرداخت حق آلایندگی به شهرداری کوت عبدالله

کراپ‌شده - عوارض شهرداری
شناسهٔ خبر: 3747130 -
اهواز ـ عضو شورای اسلامی شهر کوت عبداله خواستار پرداخت حق یک درصد از آلایندگی و تولید شرکت های مختلف به شهرداری کوت عبدالله شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز سامری شامگاه شنبه در جلسه شورای شهر که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد اظهار کرد: در طول این سه سال علاوه بر تنش ها و اختلافاتی که با شهرداری وجود داشت، پروژه های خوبی نیز اجرا شد.

وی افزود: سال ۹۴ بودجه بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال بود که ۲۶۰ میلیارد آن تحقق و حدود ۸۰ میلیارد ریال علاوه بر بودجه مصوب شهردار سابق هزینه کرد.

عضو شورای اسلامی شهر کوت عبداله اضافه کرد: شن ریزی ۱۰ خیابان، کلنگ زنی پارک ساحلی که اکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، کشیدن خط آب خام از تصفیه صنایع فولاد تا پارک ساحلی با ۱۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی و آماده سازی دو چمن مصنوعی با چهار میلیارد ریال اعتبار از نمایندگان مجلس و ساخت المان های ۱۴ معصوم نیز از جمله کارهای انجام شده است.

سامری تصریح کرد: اصلاح هندسی میدان امام علی تا پارک مثلثی در دو فاز نیز که فاز اول آن نیز افتتاح شده هم از دیگر کارهای انجام شده است.

وی ادامه داد: بودجه امسال نیز ۳۳۰ میلیارد ریال تعیین شده که احتمالا با توجه به تعریف پروژه های مختلف افزایش پیدا می کند.

سامری با اشاره به اینکه یک درصد از آلایندگی و تولید شرکت های مختلف باید به شهرداری پرداخت شود، خبر داد: شرکت نیشکر عوارض را مستقیم به شهرداری پرداخت نمی کند و اداره دارایی پس از دریافت عوارض بر اساس آلایندگی با فرمول های خاص خودش بین شهرهای محروم و اهواز نیز بر اساس میزان آلایندگی پرداخت می کند؛ اما بر اساس اعلام دارایی شرکت نیشکر اکنون چهار سال است که حق آلایندگی و تولید را پرداخت نکرده است.

عضو شورای اسلامی شهر کوت عبداله گفت: برای دریافت درآمد پایدار هم شهرداری ارزش افزوده را دارد که اداره دارایی از این حیث ماهانه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان ماهانه پرداخت می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد