سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

عملیات ساخت پل شهر سالند دزفول به دلیل نبود اعتبار متوقف شد

دزفول - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دزفول گفت:روند ساخت پل شهر سالند در بخش سردشت به دلیل نبود اعتبار متوقف شده است.

حبیب الله آصفی روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات احداث پل سالند درگاه ورودی بخش سردشت دزفول با 80 درصد پیشرفت فیزیکی به دلیل نبود اعتبار رها شده است.
وی اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پل را 40 میلیارد ریال دانست و گفت:مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان قول داده این اعتبار را تا پایان امسال تامین کند تا پل مذکور که یکی از نیازهای ضروری در ورودی بخش سردتش دزفول می باشد زیر بار ترافیک خودروها قرار گیرد.
فرماندار ویژه شهرستان دزفول تکمیل این پل را از جمله مطالبات جدی اهالی بخش سردشت دانست و گفت: به دلیل تکمیل نشدن پل سالند علاوه بر اهالی منطقه ورود گردشگران به بخش کوهستانی سردشت با چشم اندازهای طبیعی و بکر نیز با مشکل مواجه شده است.
آصفی اظهار کرد:مسیر فرعی ورودی شهر سالند به دلیل تکمیل نشدن پل مذکور در فصل بارندگی مسدود شده و تردد اهالی را غیرممکن می کند که در این خصوص باید در سریعترین زمان ممکن اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پل تامین و ساخت پل به پایان ب
برسد.عده ای از اهالی بخش سردشت دزفول در روزهای اخیر در تماس با خبرگزاری جمهوری اسلامی گله مندی خود را نسبت به توقف عملیات ساخت پل ورودی این بخش اعلام داشتند.
محمد فرامرزی زاده از اهالی شهر سالند دزفول روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بخش سردشت و شهر سالند از جمله محرومترین مناطق استان خوزستان است که اهالی آن از کمبود زیر ساخت های لازم رنج می برند.
وی که روزانه در مسیر شهر سالند به دزفول تردد دارد اظهار کرد:پل ورودی شهر سالند به رغم 80 درصد پیشرفت فیزیکی رها شده و عزم جدی برای تکمیل این پل وجود ندارد.
این شهروند سالند افزود:به دلیل تخریب جاده اصلی ورودی شهر سالند برای احداث پل ، تردد از مسیر فرعی کنار گذر به دلیل سنگلاخی به سختی انجام شده و به خودروها خسارت وارد می کند به طوریکه خودروهای بسیاری از اهالی بخش سردشت به دلیل تردد از این مسیر خراب آسیب دیده اند.
وی تکمیل پل ورودی بخش سردشت را از جمله مطالبات اهالی این بخش عنوان کرد و از مسئولان ذیربط خواست در این خصوص با جدیت وارد عمل شوند.
فرامرزی زاده کمبود آب را از دیگر مشکلات اهالی شهر سالند عنوان کرد و گفت:شهر سالند به عنوان مرکز بخش کوهستانی سردشت دزفول تنها چند ساعت در شبانه روز آب دارد.
بخش کوهستانی سردشت با سه هزار و 800 کیلومتر مربع مساحت و افزون بر 24 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری شمال دزفول واقع است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد