سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

چهار کیلو گرم مواد مخدر در آبادان کشف و ضبط شد

آبادان - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی آبادان از کشف و ضبط چهار کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش در دو عملیات جداگانه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ همت علی ترکارانی یکشنبه به ایرنا گفت:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آبادان از توزیع مواد مخدر توسط فردی آگاه شدند و شناسایی و دستگیری وی را در دستور کار خود قرار دادند.
وی اظهارکرد:با رصد اطلاعاتی محل های تردد متهم، سرانجام خودرو پراید وی در یکی از جاده های این شهرستان شناسایی و توقیف شد.
سرهنگ ترکارانی افزود:در این عملیات پلیسی دو کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه ای در داخل خودرو جاسازی شده بود کشف و ضبط شد و متهم به مقام قضایی معرفی شد.جانشین فرمانده انتظامی آبادان از کشف و ضبط دو کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش در یک عملیات پلیسی در بخش اروندکنار خبر داد و گفت:در این عملیات یک عامل توزیع مواد مخدر دستگیر و تحویل مقام قضایی شد.
وی افزود:نیروی انتظامی باسوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر به شدت برخورد می کند و اجازه فعالیت به آنها نخواهد داد.
جانشین فرمانده انتظامی آبادان همچنین از دستگیری دو سارق حرفه ای و کشف 16 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و افزود:متهمان این پرونده نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.
سرهنگ ترکارانی از مردم خواست تا ضمن حفظ هوشیاری موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا موضوع بلافاصله رسیدگی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد