سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

انتصابات شگفت‌انگیز و مشکوک دولت تدبیر و امید در خوزستان/ وزرا را به مجلس می‌کشانیم

خبرگزاری فارس: انتصابات شگفت‌انگیز و مشکوک دولت تدبیر و امید در خوزستان/ وزرا را به مجلس می‌کشانیم

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برنامه دولت در تغییر مدیران و انتصابات جدید در خوزستان گفت: برخی انتصابات در خوزستان مشکوک و شگفت‌انگیز است به طوری که برخی افراد دارای پرونده هستند.

عبدالله سامری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: این روزها شاهد برخی انتصابات و جابه‌جایی مدیران هستیم به طوری که برخی مدیران ولایی و ارزشی بدون هیچ دلیلی عزل و مدیرانی با سابقه سئوال برانگیز جایگزین آنها می‌شود.

وی با شگفت‌انگیز توصیف کردن برخی انتصابات گفت: متاسفانه شاهد رویکرد ناصحیحی در انتصاب مدیران در دولت تدبیر و امید هستیم که این موضوع نمایندگان مردم در مجلس را به شدت نگران کرده است.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه در انتصاب مدیران هیچ همفکری و مشورتی با نمایندگان نمی‌شود و این رویه به صلاح دولت نیست.

وی ادامه داد: انتصابات اخیر دولت بیشتر حزبی و گروهی است و به منظور تامین منافع شخصی صورت گرفته و توجهی به منافع مردم و کشور نشده است.

سامری گفت: قطعا نمایندگان برای دفاع از حقوق مردم، استان و کشور وارد عمل می‌شوند و وزرایی که دست به چنین تصمیمات مشکوکی می‌زنند مورد سئوال قرار خواهند داد.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی بدون اشاره به نام وزیر تصریح کرد: چهارشنبه این هفته اولین سئوال از وزرای دولت کلید خواهد خورد تا این وزیر پاسخگوی انتصاب یک مدیر مسئله‌دار باشد.

وی افزود: در خصوص روند انتصاب مدیران و احتمال تغییر برخی مدیران در استان و لزوم هماهنگی و مشورت با نمایندگان در حال جمع‌بندی و رایزنی با مجمع نمایندگان هستیم تا در این خصوص به یک همفکری برسیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد