سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

کشف یک هزار و 100 حلقه لاستیک خودروی قاچاق در اندیمشک

اندیمشک - ایرنا - فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: یک هزار و 100 حلقه لاستیک خودروی قاچاق در محور اندیمشک - خرم آباد کشف و ضبط شد.

سرهنگ اکبر کروندی یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود:در پی بازرسی از خودروهای عبوری در محور اندیمشک به خرم آباد تعداد یک هزار و 100 حلقه لاستیک خودروی سواری به ارزش تقریبی 2 میلیارد و 500 میلیون ریال کشف و توقیف شد.
وی افزود: یک نفر متهم در این خصوص دستگیر و پس از تکمیل پرونده مقدماتی برای طی مراحل قانونی و رسیدگی تحویل دستگاه قضایی شهرستان شد.
فرمانده انتظامی اندیمشک اضافه کرد: برخورد با قاچاق کالا در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی از اولویت های نیروی انتظامی است و در این مسیر از همه توان خود استفاده می کند.
کروندی افزود: از ابتدای سال جاری با تلاش ماموران فرماندهی انتظامی این شهرستان مستقر در ایست و بازرسی پل زال چند محموله قاچاق کالا کشف و توقیف شده است و همچنین قاچاق مواد مخدر در این محور نیز با تلاش و جدیت کامل کنترل می شود.
فرمانده انتظامی اندیمشک در بخش دیگری از اجرای طرح ساماندهی کارتن خواب ها در این شهر خبر داد و گفت:در این طرح تعدادی از این افراد در مناطق مختلف جمع آوری و تحول مراجع مربوطه شد ضمن اینکه 2 دستگاه خودروی مسروقه و سه قبضه سلاح شکاری غیر مجاز نیز کشف و ضبط گردید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد